31 sie 2012

ZOYA Designer, Diva&Gloss Fall 2012

Już niebawem w sprzedaży nowa, jesienna kolekcja marki ZOYA Designer, Diva&Gloss


Designer


 i video ( tu macie wszystkie kolory lakierów podpisane )


 
Co sądzicie o kolekcji? Ja bym kilka ZOYEczek przytuliła :))))))))))))))))))
Lakiery będzie można kupić na stronie www.nailco.pl  
bądź na Targach Beauty Forum 15-16 września 2012 Warszawa, ul. Marsa

30 sie 2012

CHI Silk Infusion - jedwab do włosów

Mój pierwszy jedwab do włosów od Ambasady Piękna ...


Od producenta:

  • Jedwabny kompleks odbudowujący włosy.
  • Bogata odżywka bez spłukiwania, regeneruje włosy.
  • Wzmacnia włosy, nadając im niewiarygodną miękkość.
  • Wzbogacony o duże molekuły naturalnych protein jedwabnych, proteiny soi oraz pszenicy.
  • Ułatwia układanie włosów.
  • Chroni włosy przed działaniem temperatury oraz zanieczyszczeniami środowiska.
  • Nie zawiera alkoholu, nie obciąża włosów.
  • Doskonały podczas używania suszarki, czy żelazka.
  • Nadaje niesamowity blask.
Sposób użycia: Rozetrzyj kroplę na dłoniach, wetrzyj we włosy, szczególnie na końcówki.



Moja opinia:
Z jedwabiem do włosów mam styczność pierwszy raz. Nigdy wcześniej nie używałam, choć wiele słyszałam dobrych rzeczy. Po prawie pół roku użytkowania, mogę stwierdzić że to świetna sprawa. 
Po częstym użytkowaniu termoloków moje końcówki nieco przesuszyły się, straciły połysk, zaczęły się rozdwajać. Do akcji wkroczył jedwab, który w pewien sposób poprawił kondycje moich końcówek włosów. Stały się miękkie, lśniące. Jedwab CHI nie przetłuszcza włosów ani ich nie obciąża. Wystarczy kapka olejku i wsmarować w końcówki włosów.

Konsystencja:
olejkowa

Zapach:
ładny, kosmetyczny

Opakowanie:
buteleczka z dozownikiem

Pojemność:
50ml

Cena:
ok. 25zł

Skład:
Cyclomethicone, Dimethicone, C-1215 Alkyl Benzoate, Panthenol, Ethyl Ester of Hydrolyzed Silk, Phenoxyethanol, Parfum, D&C Yellow 11, D&C Red 17, Zinc Oxide, Titanium Dioxide, Mica, Boron Nitride Powder

PLUSY:
+ końcówki włosów miękkie i lśniące
+ nie obciąża, nie przetłuszcza
+ ładnie pachnie
+ jest wydajny
+ cena adekwatna do produktu

MINUSY:
hmmm chyba dostępność

Moja ocena:
5/5


Jakich używacie jedwabi do włosów?

29 sie 2012

China Glaze, Safari 2012, Exotic Encounters - swatche, swatches

Z kolekcji Safari posiadam trzy kolory. Moim ulubionym jest Exotic Encounters! To przybrudzona zieleń, z nutą zieleni morskiej.


Jest kremowa, bez żadnych drobinek i nadaje świetny połysk bez stosowania top coat'ów.


Dobrze kryje już przy drugiej warstwie, nie smuży i nie zostawia pęcherzyków.



Myślę, że to bardzo fajny kolorek na zbliżającą się jesień :-)

Lakiery dostępne na stronie beauty flo

Pozdrawiam
antiii

28 sie 2012

Mariza Selective, Letnia kolekcja matowych i perłowych cieni do powiek

Apetyt na kolor?
Letnia kolekcja matowych i perłowych cieni do powiek kusi nasyconymi barwami i specjalną, niską ceną!
Do mojej cieniowej kolekcji dołączyły trzy cienie perłowe i trzy matowe. Na co dzień  nie używam tego typu kolorów, ale fajnie od czasu do czasu rzucić na powiekę jakiś kolorowy akcent szczególnie latem!


Górny rządek cieni to cienie matowe, zaś dolny cienie perłowe.
Zdjęcia wyszły dobre, lecz nie wiem dlaczego tutaj wklejając wyszły blade :| To naprawdę bardzo ładne, nasycone kolory. Na poniższym zdjęciu cienie zostały podpisane ich nazwami. Trzeba przyznać, że nazwy im się udały :)


Zacznijmy od cieni z górnego rzędu, czyli cieni matowych

ORANŻADA
pomarańczowy, matowy, dobrze napigmentowany , bez drobinek, przy aplikacji trochę się osypuje, cień jest suchy; można aplikować na sucho jak i na mokro



ŚWIEŻA MIĘTA
a'la mięta lecz nie do końca,ale za to bardzo świeża, matowy, w miarę dobrze napigmentwany, podobnie jak reszta cieni matowych trochę się osypuje, cień jest suchy, można aplikować na sucho jak i na mokro


LIMONKA
w rzeczywistości ciemniejsza limonka, bardziej intensywna, matowy, dobrze napigmentowany, podobnie jak reszta cieni matowych trochę się osypuje, cień jest suchy, można aplikować na sucho jak i na mokro


Czas na dolny rządek, czyli cienie perłowe

ZŁOTY MELON
żółto - złoty, ale bardziej w stronę żółtego,  perłowy, pigmentacja słabsza od poprzednich cieni matowych, daje delikatny efekt


SZMARAGDOWA WYSPA
turkusowy, przepięknie błyszczy, perłowy


LODY PISTACJOWE
delikatnie pistacjowy, subtelny kolor, perłowy,  bardzo ładnie nakłada się na powiekę



Podsumowanie:
Cienie matowe bardziej osypują niż cienie perłowe, natomiast cienie matowe są lepiej napigmentowane od cieni perłowych. Cienie matowe są suchsze od cieni perłowych. Jedne i drugie można nakładać na sucho jak i na mokro. W wersji matowej jak i perłowej mamy do wyboru gamę kolorystyczną po sześć cieni. 
Cienie czymś pachną, ale delikatnie i mało wyczuwalnie niż poprzednie edycji cieni, które miały bardzo kremowy, drażniący zapach.
Opakowanie cieni jest podobne do cieni Inglota, lecz na opakowaniu nie ma nic wspomniane o pojemności. To tyle co udało mi się zauważyć podczas użytkowania cieni Mariza Selective.
Myślę, że któryś z kolorów na pewno poleci do zakładki wyprzedaż/wymianka!

UWAGA!
Jeśli szukasz kosmetyków Mariza, zajrzyj na stronę konsultantki Eweliny klik-klik

Miałyście styczność z cieniami Mariza ?

27 sie 2012

Farmona, Sweet Secret, Waniliowy scrub pod prysznic

Domowe SPA, domowy deser dla ciała z Farmoną!



Od producenta:
Specjalnie opracowana, bogata receptura na bazie nawilżającego ekstraktu z wanilii i dojrzałych daktyli błyskawicznie poprawia kondycję i wygląd skóry, a drobinki ścierające usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka, poprawiając mikrokrążenie i dotlenienie skóry. Regularne stosowanie waniliowego scrubu pod prysznic zapewnia uczucie wypielęgnowanej i jedwabiście gładkiej skóry, nadając jej jednocześnie przytulny zapach, który pobudza, uwodzi i inspiruje.


Moja opinia:
Za czasów licealnych wanilia była moim ulubionym zapachem, z czasem jednak to się zmieniło. Gdy miałam możliwość przetestowania tego peelingu, zgodziłam się. Co mi tam zapach, chciałam sprawdzić jego działanie.

Działanie:
dobrze usuwa martwy naskórek, pozostawiając skórę miękką i gładką. Drobinki przyczepiają się do ciała  i trzeba je odrywać, to mnie drażni. Podczas kąpieli w wannie, zauważyłam również iż czarne drobinki  nie rozpuszczają się tylko pozostają w wodzie :/

Opakowanie:
plastikowe, zabezpieczone srebrną folią, wieczko odkręcane

Zapach:
słodka wanilia, trochę taka mleczna, zapach osobiście mnie drażni (za czasów młodzieńczych chyba przejadłam się wanilią), ale jeśli lubicie to polecam

Konsystencja:
ni rzadka, ni gęsta, drobnoziarnista; po naniesieniu na skórę - nie pieni się

Pojemność:
225ml

Cena:
ok.12,50zł

Skład:
Skład: Aqua, Isopropyl Myristate, Pumice, Glyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Cyclomethicone, Parfum, Glyceryl Stearate, Helianthus Annuus Seed Oil, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Vanilla, Propylene Glycol, Tamarindus Indica Extract, Macadamia Ternifolia Shell, Cera Alba, Acrylates /c10-c30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, CI 16255, CI 19140, BHA.

PLUSY:
+ nie wysusza
+ dosyć wydajny
+ skóra jest miękka i gładka
+ dobrze usuwa martwy naskórek
+ dostępność
+ ładne opakowanie

MINUSY:
- drobinki nie rozpuszczają się
- drobinki przyczepiają się do skóry
-/+ zapach (rzecz gustu, może być + lub - )
Mimo kilku minusów, które udało mi się zauważyć to ciesze się, że mogłam przetestować ten produkt i wyrazić swoją opinię. Dziękuję Agencji Werner i Wspólnicy za udostępnienie waniliowego scrubu pod prysznic.

Nowy, nowiutki, nowiusieńki katalog Mariza Nr 10 - zobacz już dziś online

Przychodzę do domu, wchodzę na facebooka i co widzę ?? 




UWAGA!
Jeśli szukasz kosmetyków Mariza, zajrzyj na stronę konsultantki Eweliny klik-klik

26 sie 2012

China Glaze, Summer Neons 2012, Flirty Tankini - swatche, swatches

Lato dobiega pomału końca. Za oknem już prawie jesień. To również mój ostatni lakier z kolekcji Summer Neons na lato 2012 o nazwie Flirty Tankini.


Flirty Tankini to lakier w odcieniu pomiędzy koralem a różem z bardzo drobnym, delikatnym shimmerem. Lakier, podobnie jak jego poprzednicy z kolekcji Summer Neons nakłada się bardzo dobrze. Nie smuży, nie zostawia pęcherzyków.



W zależności od światła lakier przybiera różne odcienie, raz jest mocno neonowy, a raz delikatny i mniej nasycony. 


i jeszcze w kołobrzeskich promieniach słońca


Na paznokciach mam nałożone dwie warstwy lakieru. Lakier daje satynowy efekt.

Podsumowując:
Z kolekcji Summer Neons posiadam cztery lakiery. Wszystkie z nich mają drobny shimmer, bardzo dobrze się nakładają, a co najważniejsze to kryją już po dwóch warstwach. Przyjemna aplikacja gwarantowana. Jeśli pozostałe lakiery z tej serii są podobne to uważam, że to bardzo udana kolekcja pod względem gamy kolorystycznej jak i aplikacji.

Lakiery dostępne na stronie beauty flo

25 sie 2012

Orly, Tough Cookie - odżywka do przesuszonych i łamliwych paznokci

Tough Cookie towarzyszy na moich paznokciach prawie każdego dnia. Używam jako odżywki, lakieru bezbarwnego lub jako bazy pod lakier. W każdej wersji spisuje się bardzo dobrze.


Od producenta:
Tough Cookie profesjonalna odżywka do paznokci wzbogacona o ekstrakty z afrykańskiego drzewa okoume wzmacnia kruche, łamliwe i przesuszone paznokcie oraz spowalnia rozpad keratyny. W efekcie otrzymujemy długie, mocne i gładkie paznokcie. Odżywka Tough Cookie może być stosowana również jako podkład pod lakier ORLY.

MOJE ZASTOSOWANIA Tough Cookie:

Jako odżywka:
moje paznokcie należą do mocnych i nie łamliwych, ale odżywki nigdy nie za dużo

Jako lakier bezbarwny:
jeśli nie mam ochoty na kolorowy lakier, sięgam po Tough Cookie; nadaje płytce ładny i zdrowy wygląd 

Jako baza pod lakier:
na pewno nie przyrównam tej odżywki w zastosowaniu jako bazy do Bondera, który jest dla mnie najjjj lepszy, ale uważam że również nieźle się sprawdza w tej roli.

Tough Cookie ma świetny pędzelek (taki jak w lakierach Orly) za pomocą którego odżywka dobrze się aplikuje. Należy również wspomnieć o niezawodnej, dużej buteleczce z wygodną ergonomiczną nakrętką. Odżywka jest bardzo wydajna, używam jej kilka miesięcy a zużycie znikome.

Odżywka Tough Cookie dostępna jest w dwóch wersjach:

18ml
 
oraz 9ml

Zapraszam do zapoznania się z ofertą www.orlybeauty.pl


***
Dla zainteresowanych, 
Już 15-16 września 2012 Orly na targach Beauty Forum, Warszawa ul.Marsa!

24 sie 2012

Marzy mi się ... Led Lampa 480FX by ORLY

Każdy z nas ma jakieś marzenia, te małe i duże! Moim marzeniem ostatnich czasów jest posiadanie  
Led Lampy 480 FX by ORLY , zestaw lakierów hybrydowych i akcesoriów, preparatów mmmm ...... :) Uwielbiam robić znajomym manicure i patrzeć jak ich paznokcie zmieniają wygląd, kształt a na ich buźkach gości uśmiech i zadowolenie itd. Led lampa posłużyłaby mi do robienia manicure hybrydowego.

Led Lampa 480FX
 Gel FX 


a tu moje paznokcie po wykonaniu manicure Gel FX ( na targach )

 więcej zdjęć klik-klik


Ale to tylko marzenia, lampa kosztuję troszkę zł .... :(((


A Wy macie jakieś marzenia pazurkowe ?? Jeśli tak to jakie?

21 sie 2012

ARGILE PROVENCE Organiczne Mydło w płynie Riad Argan - Pomarańcza

Czas temu zostałam wybrana przez sklep internetowy biolander do przetestowania organicznego mydła w płynie Riad Argan. Do wyboru miałam czarne bądź pomarańczowe mydło. Zdecydowałam się na pomarańczowe, gdyż miałam już okazję używać czarnego mydła.


Od producenta:
Riad, organiczne mydło w płynie z olejem Arganowym o zapachu pomarańczy bez dodatku oleju palmowego. Naturado w butelce z pompką 500 ml.

Mydło Riad jest wyrabiane w tradycyjnym kotle według starych receptur mydlarzy marsylskich z dodatkiem oleju Organicznego Kokosowego i Arganowego.

Riad to mydło Organiczne, które szanuje skórę i naturę.

Dzięki intensywnemu zapachowi olejku ze słodkiej pomarańczy, oleju Arganowego z Maroka (właściwości odżywcze i nawilżające), organiczne mydło płynie przynosi odświeżenie i głęboki relaks.

 ***


Moja opinia:
Testując czarne mydło Savon Noir od sklepu Maroko Sklep tak mi się spodobało, że postanowiłam zgłosić się do przetestowania mydełka pomarańczowego od sklepu biolander. Traf, że zostałam wybrana. Nie powiem ale miałam duuużo szczęścia, jak nigdy :-) 
Mydełka używałam do mycia rąk, ciała a nawet twarzy. Po zużyciu pół butelki stwierdziłam jednak, że jest za dobre by myć nim ręce (resztę zostawiłam do mycia twarzy) :-) ! Świetnie sprawdza się do mycia twarzy. Skóra jest świeża i dobrze oczyszczona. Jednak codzienne mycie twarzy mydłem pomarańczowym może przesuszyć, dlatego myję nim twarz co 2-4 dni. Mydło ma konsystencję lekko żelową, jest wydajne. Gdy myjemy nim ręce, twarz  robi się lekko tempe (każde prawdziwe mydło arganowe takie właśnie jest).

Konsystencja:
raczej żelowa

Zapach:
szaleńczo pomarańczowy, piękny

Opakowanie:
Butelka z dozownikiem

Pojemność:
500ml

Cena:
całkiem wysoka 42zł

Skład:
INCI: Aqua (water), potassium cocoate**, cellulose gum, glycerin**, citrus aurantium dulcis oil**, polyglyceryl-3 caprylate, cocos nuciferaoil*, argania spinosa kernel oil*, limonen, linalool.
* Z upraw Organicznych.
** składniki przetworzone ze składników organicznych, brak konserwantów, parabenów, bez syntetycznych perfum,  bez sztucznych barwników.

PLUSY:
+ mydło ma wiele zastosowań
+ dobrze oczyszcza twarz
+ nie wysusza, nie uczula, nie podrażnia
+ wydajne
+ pięknie pachnie

MINUSY:
- cena, cena, cena!!!

Mydełko naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyło. Z uwagi na jego cenę pewnie nie będę miała okazji ponownie  kupić. Warto jednak zajrzeć na stronę sklepu biolander.com mają bardzo duży wybór kosmetyków naturalnych. Sama mam chrapkę na kilka z nich.

O.P.I Germany - zapowiedź kolekcji

Już na dniach w sprzedaży ukaże się nowa kolekcja lakierów O.P.I - Germany
Inspiracją kolekcji była moda uliczna Berlina. 
To właśnie w Berlinie (tego roku) odbył się wielki Fashion Week!

( facebook.com/OPI.Poland )

 ( http://primped.ninemsn.com.au )

Jak zapatrujecie się na nową kolekcję? 
Ja bym kilka przygarnęła :)

16 sie 2012

China Glaze, Safari 2012 - Desert Sun swatche, swatches

Desert Sun to jeden z lakierów kolekcji letniej o nazwie Safari. Pewnie większości z Was kolor nie przypadnie do gustu. Mi on się podoba, jest taki "inni" taki "brzydki" :P
Desert Sun to lakier w kolorze tofii, karmela z kapką pomarańczy , brązu o wykończeniu kremowym.


Lakier nieźle się nakłada, nie smuży, szybko wysycha. Jest mocno napigmentowany i kryje już przy dwóch warstwach.


Lakiery dostępne na stronie beauty flo

Ładny brzydalek, co :P ?

15 sie 2012

Powróciłam!

Powróciłam, chwilowo odpoczęłam! Pogoda dosyć ładna, ale raczej spacerowa. Poleżeć na plaży raczej się nie dało ze względu na silny wiatr, chyba że za parawanem, a ja jestem straszny zmarzlak hyyy. Takie są uroki naszego pięknego morza Bałtyckiego. Na pewno nie są to wakacje takie jak zagranicą (mam na myśli szczególnie temperaturę) , ale na chwilę obecną mam cykora by gdzieś dalej wyruszyć (wciąż upadające biura). Teraz czeka mnie moc atrakcji pozytywno - stresujących, ale o tym może innym razem.
Mam dla Was małą zagadkę! Do jakiego miasta należy plaża ze zdjęcia ?

PS. Na część maili związanych z wymianą odpisałam, jeśli nie dostałaś odpowiedzi, przypomnij się *-*

A Wy już po czy przed urlopem?

10 sie 2012

Wybywam.

Pogoda nie rozpieszcza, ale wybywam się na kilka dni zrelaksować, wypocząć a także zaczerpnąć świeżego powietrza. W związku z tym na wszystkie maile w sprawie kosmetycznej eWymiany odpowiem w czwartek.

Zapraszam, może coś znajdziecie dla siebie ...

Pozdrawiam
antii

9 sie 2012

Mariza Care&Colour nr 57 - swatche, swatches

Chciałam pokazać Wam kolejny lakier firmy Mariza Care&Colour z kolekcji letniej. To lakier z numerem 57 w kolorze morelowo - brzoskwiniowo- łososiowym. Kolor może nie oddaje prawdziwego uroku , ale w rzeczywistości jest dużo ładniejszy i ciut jaśniejszy - chyba bardziej rozbielony? Ogólnie to  taki świeży kolorek, na wiosnę, lato itd. ahhhh :-)


Lakier jest czysto kremowy, nie robi prześwitów, smug, ani pęcherzyków. Trwałość może nie powala, ale jest znacznie lepszy od Inglotów które są dwa lub trzy razy droższe.



Bardzo mi się podoba ten kolor, to jeden z ładniejszych odcieni jakie mam w swoich zbiorach.

UWAGA!
Jeśli szukasz kosmetyków Mariza, zajrzyj na stronę konsultantki Eweliny klik-klik

I jak Wam się podoba?

6 sie 2012

Wyniki wakacyjnego konkursu z Orly! Kto wygrywa?

Otrzymałam łącznie 31 wspaniałych prac konkursowych! Motywem przewodnim były wakacje ... 
Wybór był niezwykle trudny i ciężki, gdyż większość prac jest naprawdę piękna.
Komisja konkursowa zdecydowała przyznać nagrodę Nr 1

hatsu-hinoiri

zaś nagrodę Nr 2

 Odette Swan
 

Ogromne brawa dla Pań :-)

Pokażę Wam jakie piękne prace zostały przesłane na moją skrzynkę mailową

Nagroda 1 (hatsu-hinoiri)

Nagroda 2 (Odette Swan)

***
(Agata Ziem)

 (Alicja Fik)

 (amethyst)

 (anikowa101)

(Balbinka)
(Evelka07)
(fashionistka)
(frau)
 (Justine)
 (K.O.T.)
 (Karolina Masłowska)

(Kosmetyczne Remedium)

(Little XXS)

(Luiza)
 (MADA)
 (Maddzik)
(Magdalena)
 
(Mateusz B)

(Mesiasz Ciszy)

(Obbession Nails)

(Panna Marchewka)

(Patrycja Pomarańska)

(Patrycja Sumara)

(recenzjo-mania)

(Sami)

(un-usual)

(wiolka94)
 (Yasinisi)
 (ZjemCiKlapki)


Zwyciężczynie, proszę o sprawdzenie swoich skrzynek, zaraz ślę do Was maile :-)

 Jeszcze raz dziękuję Wszystkim dziewczynom za wzięcie udziału w konkursie. Dziękuję firmie Helmark Pani Helenie Beli za udostępnienie wspaniałych nagród na konkurs.  
To na pewno nie ostatni konkurs na moim blogu, także obserwuj i pozostań ze mną. 
Zapraszam ponownie!

Pozdrawiam
antii
 
BLOG DESIGN BY Antiii