7 lut 2011

Orly Gorgeous

Ten lakier jest boski!Nosi nazwę Gorgeous.Pochodzi z kolekcji podstawowej. Lakier koloru różowego opalizujący na fiolet,z drobinkami - shimmerem. Szybkoschnący, nie zostawia smug, idealnie się nakłada.Konsystencja bardzo dobra, dodam że lakier mam już rok i nic się z nim nie dzieje - nie zgęstniał!. Jeden z lakierów najczęściej używanych przeze mnie. Można go nakładać w duecie z innymi lakierami, np. na niebieski lakier bell nakładam warstwę Gorgeous.Uzyskany kolor to metaliczny fiolet z shimmerem. W tym przypadku pomalowałam paznokcie lakierem firmy Barbra 344 Mauve Pleasure w kolorze brudnego różu, następnie nałożyłam warstwę lakieru Orly Gorgeous. Efekt taki jak na zdjęciu.



3 komentarze:

  1. Bardzo lubie ten odcien choc nie bylam do niego na poczatku przekonana,wydawal mi sie zbyt zarowiasty ale...ponosilam go przez jakis czas i oczarowal mnie w 100%

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładny.
    Piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

 
BLOG DESIGN BY Antiii