10 maj 2012

ORLY, Feel the Vibe, Skittles Manicure

Postanowiłam zrobić małe podsumowanie kolekcji na lato 2012 Feel the Vibe. Na tę okazję zrobiłam Skittles Manicure, czyli każdy paznokieć innym kolorem ...


W skład kolekcji wchodzi 6 wyrazistych, energetyzujących kolorów, które idealnie podkreślą naszą opaleniznę.

Poniżej został przedstawiony wzornik kolekcji. Możecie sobie porównać kolory real i wirtual.



  • Melt Your Popsicle to jeden z moich ulubieńców kolekcji, kryję po 2-3 warstwach
  • Dayglow ten lakier pozytywnie mnie zaskoczył. Jak na kolor biały to dobrze i równo się nakłada, nie zauważyłam aby smużył. Kryje po 2 warstwach
  • Skinny Dip ładny ale nie zrobił na mnie większego wrażenia, po prostu mocno, wyrazisty niebieski. Kryje po 2 warstwach.
  • Glowstick neonowy żółty, to chyba najbardziej problemowy lakier pod względem krycia, potrzeba aż 4 warstw by w miarę pokrył płytkę.
  • Beach Cruiser również bardzo go lubię. Kryje przy 2 warstwach.
  • After Party ładny, ale poczeka na chłodniejsze dni. Krycie bardzo dobre po 2 warstwach.
Uważam, że to bardzo udana i radosna kolekcja na lato. Wprowadza w życie pozytywną energię!
    ZOBACZ TEŻ:
    Feel the Vibe, Melt Your Popsicle, Dayglow, Skinny Dip, Glowstick, Beach Cruiser, After Party

    Ciekawa jestem który z lakierów Wam najbardziej się i najmniej się spodobał ??

    20 komentarzy:

    1. mi najbardziej spodobał sie skinny dip :D

      OdpowiedzUsuń
    2. Wow odważnie! Na wakacje super.

      OdpowiedzUsuń
    3. i to są lakiery idealne! szkoda ,że niedostępne normalnie w sklepach :(

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. zaglądaj, może kiedyś pojawi się jeszcze jakiś konkurs z lakierami Orly, póki co można je kupić przez internet lub na targach kosmetycznych :)

        Usuń
    4. Oooo,piękne!!!Chcę je wszystkie ;)

      OdpowiedzUsuń
    5. Piękne są. ;p
      Niebieski i tak jest najlepszy. ; ]

      OdpowiedzUsuń
    6. One są boskie, ale ta cena....

      OdpowiedzUsuń
    7. Kolorki boskie . żółty i różowy najładniejsze ;)

      OdpowiedzUsuń
    8. Moje typy to pomarańcz i róż - genialne są *.*

      OdpowiedzUsuń
    9. Zdecydowanie wszystkie razem wyglądają najlepiej :D:D:D

      OdpowiedzUsuń
    10. Super kolory :) Bardzo lubię lakiery z tej firmy:) Zapraszam do siebiehttp://love---shopping.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    11. czad!! róż, biały i żółty..

      OdpowiedzUsuń
    12. Zdecydowanie najbardziej Dayglow:) Najmniej żółty;p jakiś taki dziwny...

      OdpowiedzUsuń
    13. twoje dłonie wyglądają odlotowo:) Najbardziej podoba mi się biały

      OdpowiedzUsuń
    14. Mi się najbardziej spodobał chyba pomarańczowy :)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
    Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

     
    BLOG DESIGN BY Antiii