Marzy mi się ... Led Lampa 480FX by ORLY

Każdy z nas ma jakieś marzenia, te małe i duże! Moim marzeniem ostatnich czasów jest posiadanie  
Led Lampy 480 FX by ORLY , zestaw lakierów hybrydowych i akcesoriów, preparatów mmmm ...... :) Uwielbiam robić znajomym manicure i patrzeć jak ich paznokcie zmieniają wygląd, kształt a na ich buźkach gości uśmiech i zadowolenie itd. Led lampa posłużyłaby mi do robienia manicure hybrydowego.

Led Lampa 480FX
 Gel FX 


a tu moje paznokcie po wykonaniu manicure Gel FX ( na targach )

 więcej zdjęć klik-klik


Ale to tylko marzenia, lampa kosztuję troszkę zł .... :(((


A Wy macie jakieś marzenia pazurkowe ?? Jeśli tak to jakie?

Komentarze

  1. Ja bym chciała mieć piękne naturalne, zdrowe i długie paznokcie, które się nie łamią. To moje marzenie, które nie może się spełnić już kilka dobrych lat :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jakieś odżywki, olejki do wcierania,olejek rycynowy, próbowałaś ?

      Usuń
  2. ledowke mozna juz miec za ok 400 zl a patrzac na wydajnosc to zybko sie zwroci;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosztowne te Twoje marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam mistero milano. Tańsza a super się sprawdza mimo że jest mocno eksploatowana.

    OdpowiedzUsuń
  5. hej. :) szukałam maila do Ciebie i nie mogę znaleźć. chyba ślepa jestem. :P odezwij się na maila, jeśli możesz - mam do Ciebie pytanie: kamila.111@tlen.pl

    z góry dziękuję i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już się odezwałam, a mail widnieje w zakładce eWspółpraca :)

      Usuń
  6. Kochana, już jakiś czas się tym zajmuję i tak na prawdę cena tej lampy zależy od marki. Lampa 4 żarówkowa kosztuje koło 100-200zł i taka spokojnie Ci wystarczy na parę lat, tylko będziesz musiała kupować co jakiś czas żarówki.Jakbyś miała jakieś pytania to pisz, służę radą =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę się rozejrzeć, ale mi się marzy ta z Orly ;)
      buuuuuuuuuuuuuuu

      Usuń
  7. znam to marzenie :p ledowa lampa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa, myślę, że powinnaś zrealizować swoje marzenie i ją kupić:).

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda że nie mam komu robić paznokci bo też bym taką lampę nabyła ale według mnie stylizacja paznokci salonowa powoli odchodzi do lamusa , teraz jest taki wybór lakierów dobrej jakości że każda kobieta może dbać o paznokcie w domu i małym kosztem a zakup lampy led tylko na własny użytek mija się z celem

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics