Koronka wieczorową porą ❥

Dziś mnie naszło na koronkowy mani ...
Czym prędzej wyciągnęłam lampy, pomalowałam szybko paznokcie na srebrno a następnie wyjęłam moje ukochany płytki do stemplowania pueen :))


 Lubię motyw koronki na paznokciach ale przede wszystkim w bieliźnie :)


Koronkowy mani wykonałam za pomocą srebrnego lakieru Golden Rose Rich Color nr 20, który posłużył za bazę, wzorki Konad czarny i płytka pueen 27, całość utrwaliłam Orly Polishield.




Płytka pueen27 


Mój dzisiejszy mani powstał bardzo spontanicznie, więc wybaczcie za niedopieszczenie :)))

Myślicie, że to trafny dobór kolorów?
Myślałam też na połączeniem bieli z czarnym i czerwonego z czarnym, ale wyszło co wyszło :P

Antii

Komentarze

  1. Bardzo udane połączenia, takie nietuzinkowe:) Ja też uwielbiam motyw koronki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobór kolorów jest super. No i ten stempel jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koronki są piękne:)
    Wygląda to na prawdę bardzo kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobór kolorów super:) Bardzo eleganckie i kobiece pazurki:) Całuję i przy okazji zapraszam na nowego posta:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden z moich ulubionych wzorów na płytkach Pueen.. Póki co robiłam go raz w różu i fiolecie, ale jeszcze pewnie nie raz u mnie zagości bo jest cudny.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokcie są cudne, dobór kolorów jest strzałem w 10tkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale genialnie to wygląda! *.* Dlaczego ja jestem takim paznokciowym beztalenciem?

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie, też lubię koronki :) a wzorek widzę idealnie się odbił, chyba muszę zainwestować w lepsze płytki ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki dobór kolorów jest idealny :D Wygląda bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest naprawdę godny podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo trafny dobór kolorów...ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piękne! kocham koronkę na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne połączenie, przepiękny mani!
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. bjutiful! elegancko z tym srebrnym. mam wrażenie, że każde inne tło byłoby przytłoczone przez ten rozbudowany wzór.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne pazurki, idealne na większe wyjście!

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, jest mega elegancko i pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pieknie , chciałabym miec te płytki!

    OdpowiedzUsuń
  18. O choinka, cudnie :)
    Masz świetne paznokcie, nie pamiętam, czy już pisałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics