Naklejki wodne na paznokcie vol.1/16

Naklejki wodne na paznokcie to jedna z wielu technik szybkiego a zarazem łatwego zdobienia paznokci. Jeśli choć raz w życiu wykonywałyście manicure z ich użyciem wiecie jakie to proste. Wystarczy trochę precyzji by wykonać idealny manicure. Przyznam, że od kiedy zaczęłam przygodę ze stemplami, to naklejki wodne zeszły na drugi plan. Lecz myślę, że przy takich ładnych kartonikach z obrazkami również powrócę do ich używania. A teraz zapraszam do obejrzenia wzorów, które wybrałam.


Wybór naklejek był ogromnie trudny, gdyż przy takiej ilości wzorów jaką oferuję użytkownik nails-sticker z allegro.pl, ciężko zdecydować się kilka sztuk, także jest w czym wybierać. Myślę, że najbardziej wybredna osoba znajdzie coś dla siebie. Naklejki mogą wydawać się całkiem spore, faktycznie otrzymujemy niewielki kartonik o wymiarach: 9,6 cm x 5,7cm. Natomiast same naklejki mają wymiary 1,4cm x 2,1 cm oraz 1,7cm x 2,3 cm. Jak miło, że autor naklejek przewidział na kartoniku aż 12 obrazków! 5 obrazków jest jednakowego wymiaru, zaś 2 większego - można wykorzystać na kciuka, lub jest alternatywą, że jeśli nam coś nie wyjdzie możemy się posilić kolejnymi dwoma.

Naklejki można stosować na klasyczne lakiery, hybrydy oraz żele. Kolorowe obrazki mają ponoć dużo cieńszą folię. Decydując się na konkretne wzory, musiałam wziąć pod uwagę wielkość moich mikroskopijnych paznokci, do których nie każdy wzór pasowałby.


Na chwilę obecną jeszcze ich nie testowałam, na razie podziwiam kolorowe obrazki i zastanawiam się od którego by zacząć? Może Wy mi pomożecie? Dodam jeszcze, że naklejki są w bardzo dokładny sposób pokazane na allegro i niczym nie różnią się od tych, które do mnie przyszły. Najważniejsze, że obrazki są wyraźne, kolory dobrze nasycone i nie widać na nich pikseli. A jak z trwałością, aplikacją opowiem Wam innym razem, pewnie następnym ...



a teraz pokażę naklejki, które dokładnie wybrałam! 




Komentarze

  1. Kilka z nich z chęcią też bym wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię naklejki wodne, choć ostatnio nie sięgam po nie często - muszę to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzory genialne, widziałam cały asortyment ... zawrót głowy murowany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na post o ich jakości i aplikacji. Jestem ciekawa, czy nadają się pod lakier kolorowy czy tylko pod biały:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pióra, tropiki i te jakby azteckie - przepiekne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś namiętnie kupowałam naklejki, ale miłość do stempli zastąpiła moje naklejkowe szaleństwo

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam takich naklejek :)
    Są super <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Może częściej ostatnio sięgam po stemple, ale naklejki też noszę nadal. Aplikacja łatwa, szybka i przyjemna , chociaż czasami zdarzają się gagatki wśród całopaznokciowych , które nie przyklejają się tak łatwo i trochę "nerw" mi napsują

    OdpowiedzUsuń
  9. wzory rzeczywiście piękne, ale ciekawa jestem jak z ich grubością, elastycznością, no i czy już po odmoczeniu mają od spodu białą "podbitkę", w sensie czy się nadają na różne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam tego typu naklejek! Jestem bardzo ciekawa efektu na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię naklejki wodne, a te są przepiękne! chyba się skuszę na kilka arkuszy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybierz V 478! Wszystkie są śliczne. Ja uwielbiam ich używać na większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są! Właśnie szukałam idealnych naklejek i chyba znalazłam.Dziękuję!
    Obserwuje i pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics