26 lip 2017

Pool Party by ShinyBox 7/2017

Hej! W ubiegłym tygodniu dotarło do mnie lipcowe pudełko Shiny Box zatytułowane "Pool Party". Shiny Box zaprosiło nas na Pool Party - imprezę pełną piękna, relaksu i niespodzianek. W lipcowym pudełku znajdziemy m.in. niezbędnik letniej pielęgnacji ciała - pełnowymiarowy żel aloesowy od marki Kueshi o wartości 45 zł i wiele wiele innych fajnych kosmetyków! Szata graficzna iście letnia i wakacyjna. Koniecznie zostańcie i zobaczcie co zawiera box!


Pierwszą nowością w lipcowym pudełku jest gazetka SHINY MAG, w której znajdziemy opis wszystkich produktów, kilka artykułów beauty oraz reklam.


Przechodząc do szczegółowej zawartości, w pudełku znajdziemy 8 pełnowymiarowych produktów. Pewnym upominkiem zapowiadanym na fanpegu shinybox był (1) żel aloesowy gel aloe vera pure 99% marki Kueshi (45,00zł/250ml) . W poprzednim pudełku również znalazły się dwa kosmetyki - tonik i balsam do ciała i rąk tej firmy. Opakowania wyglądają minimalistycznie, zachęcają do wypróbowania. Kiedyś już miałam styczność z żelem aloesowym, bardzo trafny kosmetyk zarówno sprawdzi się po opalaniu ale także po depilacji. Ukoi i przynosi ulgę. Chętnie przetestuję. 


W okresie letnim warto również zadbać o nasze dłonie i stopy. W tym pomoże nam (2) peeling i maska do stóp firmy Efektima (2,56zł/2x7ml).  Całość dopieścimy przepięknym (3) żelowym czerwonym lakierem marki Catrice (10,99zł/10,5ml). Luksusowe opakowanie, precyzyjny pędzelek i klasyczny kolor, już to lubię! Jak na prawdziwą lakieromianiaczkę produkt bardzo trafiony.
W swoim bagażu warto mieć (4) antybakteryjny żel do rąk  Cleanhands (3,29zł/30ml). Nigdy nie wiadomo kiedy będzie nam potrzebny. Produkt działa odświeżająco, antybakteryjnie, bez użycia wody. Składniki aktywne o właściwościach pielęgnacyjnych nawilżają i odżywiają oraz zapobiegają nadmiernemu wysuszaniu dłoni.


Wakacyjny klimat sprzyja różnym imprezom, weselom, a także grilowaniu. Po upalnym dniu pełnym wrażeń, czas na imprezę. Warto zaopatrzyć się w (5) bazę pod makijaż smooth your face by JOKO (22,99zł/15ml). Aby nasz makijaż był bardziej trwalszy warto użyć bazy, która przedłuża trwałość makijażu, nie wysuszając delikatnej skóry twarzy. Doskonale matuje, dzięki zawartym w składzie silikonowym polimerom. Sprawdza się w ekstremalnych warunkach, również samodzielnie, bez podkładu. Przeznaczona jest dla każdego typu skóry.Producent zapewnia, że kosmetyk nie ściąga i nie wysusza.


W pudełku znalazłam trochę kolorówki między innymi jasno różowy cień (6) Virtual w odcieniu 006 Perfetto (9,40zł/szt.) oraz (7) błyszczyk lip gloss marki Vipera Cosmetics w odcieniu brudnego różu, nieco neutralnym BU02 (9,50zł-13,60zł/szt.) - produkt wymienny 1 z 3.
O nasze włosy zadba szampon do włosów (8) hair reconstruction z linii salonplex firmy Syoss (11,49zł/500ml). Dziwnym trafem jeszcze nie używałam kosmetków tej firmy. 


Jako ambasadorka ShinyBox otrzymałam również dużą butlę micelarnej odżywki oczyszczającej firmy Schwarzkopf Professional, z której się na prawdę cieszę. Ostatnio coraz częściej zwracam uwagę na pielęgnację swoich włosów, a dzięki ShinyBox znalazłam bardzo fajne perełki, które mogę polecić swoim koleżankom.

Podsumowując, lipcowy box wpasował się w moje potrzeby. Po raz drugi zainteresował mnie produkt Kueshi, z chęcią wypróbuję szampon i odżywkę do włosów (tego nigdy nie za wiele), a także lakier do paznokci. Pozostałe kosmetyki również znajdą swoje zastosowanie. 

Ciekawa jestem czy Wam przypadł do gustu letni box? 
Dajcie znać co najbardziej Wam się podoba!

Miłego dnia! 

9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa zawartość paczki

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zadowolona z boxa, tym bardziej, że pojawił się w nim fantastyczny żel Kueshi

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam posiadaczką takiego boxa, ale ciekawie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa zawartość tego boxa, ciekawe czy baza sprawdziłaby się u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIETNE PRODUKTY !! pozazdrościć boxa <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super box! Bardzo lubie produkty syossa. Chetnie wyprobowalabym tej bazy pod makijaz. Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się zawartość pudełeczka. Sama nigdy nie mogę się na nie zdecydować ;/ Obawiam się bubli :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten szampon i jestem z niego całkiem zadowolona. Zdziwienie, bowiem za marką Syoss nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

 
BLOG DESIGN BY Antiii