Wet'n Wild podkład photofocus - hit czy kit?

Cześć! Ostatnio zrobiło się spore zamieszanie wokół podkładu Photo Focus by Wet'n Wild. Amerykański You Tube huczy od recenzji kosmetyku, dziewczyny porównują go do słynnego podkładu Estee Lauder Double Wear. Czy podkład jest wart zakupu? Postanowiłam go przetestować na własnej skórze. Ponieważ do Drogerii Natura jest mi nie po drodze, musiałabym przejechać całe miasto, dlatego zamówiłam go online i wybrałam podkład w odcieniu NUDE IVORY.  



Wet'n Wild photofocus foundation fond de teint
Długotrwały podkład do twarzy, który kryje niedoskonałości, daje nieskazitelny efekt bez konieczności użycia filtrów z instagrama, zwiera pigmenty rozpraszające światło, nie daje efektu flash back, daje lekko matowy efekt.
SKŁAD
Isododecane, Cyclopentasiloxane, Water/Eau, Glycerin, Cyclohexasiloxane, Dimethicone, Butylene Glycol, Dimethicone, PEG-10 Dimethicone, Disteardimonium Hectorite, Adipic Acid/Neopentyl Glycol Crosspolymer, Caprylyl Glycol, Silica, Sodium Chloride, Sorbitan Sesquioleate, Lecithin, Polyglyceryl-4 Isostearate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Polysilicone-11, Isopropyl Titanium Triisostearate, Laureth-12, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, (MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR): Titanium Dioxide/CI 77891, Mica, Iron Oxides/CI 77491, CI 77492, CI 77499



WET'n WILD dla kogo?
Podkład jest średnio kryjący, ale można stopniować poziom krycia. Zapachem przypomina podkład Revlon Color Stay, czyli średnio przyjemny. Na pewno nie sprawdzi się u osób z cerą dojrzałą , gdyż wchodzi w zmarszczki. Zauważyłam również, że niezbyt ładnie wygląda gdy jest przypudrowany. Daje matowy, naturalny efekt, co mi się podoba. Najlepiej wygląda gdy aplikujemy go gąbeczką Beauty Blenderem lub zamiennikiem Blend It <właśnie sobie przypomniałam, że gąbeczki czekają na recenzję> zaś o wiele gorzej jak większość podkładów pędzlem realTech. Podkład dobrze zachowuje się na twarzy przez cały dzień (mam na myśli czas około 10 h), skóra nie świeci się. Nałożony na twarz nie ciemnieje. Konsystencja podkładu jest lekko leista.

Podkład powstał z myślą o robieniu zdjęć, tak by nasza skóra wyglądała idealnie bez używania dodatkowych filtrów z instagrama. Czy tak jest naprawdę? Nie sprawdzałam, ale na skórze zachowuje się na prawdę dobrze! Jest niedrogi, polecam wypróbować.

Kosmetyki Wet'n Wild są wegańskie i nie testowane na zwierzętach.



KOLOR
Jak już wspomniałam, posiadam podkład w odcieniu Nude Ivory. W Polsce występuje 5 odcieni, w USA aż 20. Odcień Nude Ivory jest neutralny, dość chłodny. Jeśli używacie podkładu Revoln Colorstay w odcieniu Buff to Nude Ivory powinien być dla Was dobrym wyborem. Przyznam, że kolorystyka jest bardzo różna, niektórym osobom może być trudno trafić w dobry odcień.
OPAKOWANIE
Podkład znajduje się w szklanej buteleczce z dołączoną szpatułką. Myślę, że szpatułka jest dobrym rozwiązaniem, gdyż możemy dozować odpowiednią ilość podkładu. Jeśli nie będziecie używać sami podkładu, to może być to mało higieniczne.

CENA i POJEMNOŚĆ
30 ml/ 20-30zł udało mi się zakupić podkład podczas promocji za około 20 zł

HIT czy KIT?
Dla mnie zdecydowanie HIT! To jeden z najtańszych drogeryjnych podkładów, który spisuje się na mojej skórze bardzo dobrze. Dla przypomnienia dodam, że moja skóra jest mieszana, tłusta w strefie T. Do tego cena bardzo zachęca. Jedyny minus to dostępność, dlatego zachęcam do zamawiania online.


Co sądzicie o tym podkładzie? 
Może już zdążyłyście wypróbować, a może macie dopiero w planach?
Dajcie znać!

Zapraszam na mojegi IG :)

Komentarze

  1. Nie próbowałam go jeszcze, ale konsystencja mnie nie zachwyca, nie lubię takich leistych podkładów :( ale świetnie napisany wpis :*

    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/swieto-radosci-mikolajki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że nie spodziewałam się takiego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro masz cerę mieszana i nie świecisz sie jak latarnia to moze i ja spróbuję. Martwi mnie tylko ten widocznie różowy odcień podkładu, choć nazwa na to nie wskazuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. OO, nie słyszałam jeszcze o tym podkładzie. Osobiście używam właśnie Color Stay Buff, więc kolorystycznie powinien mi podpasować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mysle, ze z checia go wypróbuje, wiec dodaje do swojej listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo jestem ciekawa tego podkladu kiedys go kupie

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno go kupię wkrótce, bo ogromnie mnie ciekawi 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics