Essence, Mineral Powder Blush 2 in 1, Róż do policzków

Dawno, dawno temu ... bo chyba z 2-3 lata temu, essence wypuściło na rynek wspaniałe róże do policzków. Kiedy zaczynałam essencomanię zakupiłam m.in. dwa róże Mineral Powder Blush 2 in 1 - odcień - 04 Best Friends i 02 Miss Pretty. Róże prawdopodobnie zostały wycofane, bo znikły z półek. Być może, że są jakieś zamienniki? Nie wiem ...
Są to moje dwa ulubione , mineralne róże. Róże składają się z dwóch części, środkowa część jest jaśniejsza, zewnętrzna ciemniejsza. Razem dają ładny efekt.
04 Best Friends - to przybrudzony róż
02 Miss Pretty - brzoskwinia (delikatne rozświetlające drobinki)
Za co je lubię:
- kolor
- trwały
- poręczne opakowanie
- cena (ok 8-9zł)

Komentarze

  1. no nie ma opcji żeby się nie uzależnić od essence. Nie miałam tych róży ale chętnie bym je wypróbowała, szkoda że już znikły. Chciałabym ten brzoskwiniowy:)

    ewalucja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Essence jest niepozorne, ale uzależnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że zostały wycofane, ponieważ kolor 04 jest bardzo interesujący :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics