Vipera High Life nr 809 i 803

High Life to seria 12 doskonałych lakierów do paznokci, które odpowiadają królującej obecnie modzie kolorystycznej. Od szarości, poprzez odcienie pistacjowo-turkusowe i granat, do najmodniejszych w tym sezonie beży i brązów.
Ta stonowana linia przyciąga uwagę eleganckimi butelkami oraz kolorystyką. Skromne beże i ekstrawaganckie turkusy oraz granat współgrają w kolekcji aby podkreślić, że piękne paznokcie mogą mieć różne odsłony.
(tekst i zdjęcia dwa poniżej pochodzą ze strony Vipera)


A to moje dwa lakiery Vipera nr 809 i 803. Zachęciły mnie kolory oraz buteleczki, które trzeba przyznać że wyglądają bardzo zachęcająco. Szkoda,że lakiery tej firmy nie noszą żadnych nazw;) a Wam które kolory się podobają ?? :)

Pierwszy z nich to nr 809. Typowy taupe, brąz z kapką wrzosowego fioletu. Kremowy, bez drobinek, nie smuży. Dla uzyskania koloru jak w buteleczce, proponuję nałożyć dwie warstwy lakieru. Wygodny, mały pędzlek.

Kolejny lakier to nr 803. Nie potrafię określić do końca koloru, jest to turkus z malutką kapką zieleni. Kremowy,bez drobinek, nie smuży. Na zdjęciu 3 warstwy lakieru.


Przepraszam za zdjęcia, nie wyszly najlepiej, ale pogoda za oknem,brak światła uniemożliwia mi cykanie ;)

Komentarze

  1. ja poproszę 802, 803, 805, 807 i 809 :P

    OdpowiedzUsuń
  2. te dwa mogę Ci użyczyć :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ojjj na te błotniste mam ochote:D i co tam, ze mam kilka takich odcieni:D:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo mi też się turkus podoba :D Chyba będę musiała się przejść na stoisko Vipery... :P

    OdpowiedzUsuń
  5. obydwa ładne, ale ale co się stało ze skórkami ? :(

    OdpowiedzUsuń
  6. skórki rozchorowały się:P
    wysuszyły zbyt mocno:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba ten turkus:)taki świeży i widoczny:) moze sama nadaj im nazwy?:D czasem tak robie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. 809 cudowny. Prędzej czy później, będzie mój;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolory :) A to są buteleczki mini czy normalne, bo ja bardzo lubię takie małe lakiery, można bez wyrzutów sumienia kupić większą ilość :D
    Pozdrawiam, Yenn

    OdpowiedzUsuń
  10. Yenn to jest standart ,nie ma mini;)
    płaciłam po 12zł

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics