27 cze 2011

Kryolan Anti Shine Powder 30g - puder sypki - recenzja

Kilka słów o Kryolan Anti Shine Powder 30g

Wg producenta
Specjalny puder matujący, podobny w zastosowaniu do ryżowego, azjatyckiego pudru. Zapobiega on niechcianemu tępemu efektowi i daje miłe uczucie na skórze. Anti-Shine Powder nie posiada koloru i jest szczególnie polecany dla zapewnienia dodatkowego efektu zmatowienia np. podczas sesji fotograficznych.
(opis pochodzi z www.kryolan.impre-art.com.pl )

Wg mnie

Puder sypki ,transparentny, dobrze zmielony . Zalecany głównie dla cery tłustej i mieszanej (a ja właśnie taką mam). Matowi na długo. Długo szukałam czegoś dobrze matującego aż znalazłam właśnie ten puder. Można go stosować codziennie ale proponuję w małych ilościach, gdyż może przesuszyć lekko skórę. Nałożenie większej ilości pudru może spowodować lekkie zabarwienie skóry na biało. Nie zapycha, nie robi maski. Bez zapachu.
Zauważyłam że podkreśla włoski na mojej twarzy co jest minusem :P
Używam go od ok. 2 lat.

Opakowanie
Posiadam pudełeczko pełno wymiarowe 30g , które chyba starczy na całe życie ;)) Puder jest bardzo wydajny. Robiłam już kilka odsypek i wciąż jest go ponad połowa. Wygodne opakowanie z siteczkiem w środku.



a tak wygląda aplikacja pudru na dłoni


Cena ok. 60zł
Dostępność: allegro, targi kosmetyczne
www.kryolan.impre-art.com.pl ,
www.kryolancitywarszawa.com.pl

5 komentarzy:

  1. Bardzo przydatna recenzja a co najważniejsze skłoniła mnie do zakupu tego pudru.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam cerę mieszaną to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chciałabyś odsypki HD z ELFa albo Ivory Calvina Klein'a za odsypkę tego kryolana:)?

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedys ochotę kupic ten puder, ale od jakiegos czasu uzywam ryzowego i nie wiem czy jest sens.. ciekawe jak składowo wypada...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chciałabyś sprzedać odsypki może? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

 
BLOG DESIGN BY Antiii