8 maj 2013

Zakupy pielęgnacyjne i lakierowe

Jak na złość dosłownie, prawie wszystko z kosmetyków pielęgnacyjnych dobiło dna. Musiałam zaopatrzyć się w potrzebne, ale sprawdzone kosmetyki. Będąc w Rossmannie kupiłam większość produktów będących w promocji. Wszystko jest niezbędne, no może prócz peelingu, ale że był w promocji to zakupiłam trzy saszetki.



Marka Lirene zrobiła dobrą promocję, kupiłam:
  •  tonik, powróciłam po raz kolejny, sprawdzony dobry kosmetyk
  • płyn micelarny, wcześniej go nie znałam ale chyba średnio mi przypasował
  • peeling gruboziarnisty, jest CUDOWNY! a kupiłam po raz pierwszy
  • żel winogronowy


Dalej ...
  • żel do higieny intymnej marki facelle, który służy mi prawie do wszystkiego
  • żel o zapachu figi
  • szampon - dla pana
  • saszetki peelingu


Kupiłam również kilka lakierów


  • China Glaze Flip Flop Fantasy, chodził mi po głowie już od lutego, w końcu zdecydowałam się na jego zakup
  • Eclair 02
  • Eclair 05a
  • LM brak numeru, kolor dużo ładniejszy niż na zdjęciu, żółto-pomarańczowo-neonowy <3

 Pozdrawiam
antiii

33 komentarze:

  1. Piękne kolory lakierów - takie wisoenno letnie! No i eclair zmieniające kolor - 05a za mną chodzi i też niedługo mam zamiar go nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie posty:) Bardzo przyjemne zakupy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. daj znac jak sie sprawują peelingi z saszetki :) a kolory lakierów boskie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to najlepszy peeling do twarzy z jakim miałam do czynienia, zawsze kupuję ten sam peeling bo się sprawdza i jest niedrogi, 1 szt saszetki/ 1,49zł :)

      Usuń
  4. Ja mam ochotę na coś termicznego. Może kiedyś znajdę w Często (jakoś nie mam ochoty kupować przez internet)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolory lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj flip flop fantasy chodzi za mną już od grudnia!! a nadal go nie mam :P i ten LM zapowiada się cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolory są przecudne, ciekawe jak z ich aplikacją, bo jeszcze nie używałam ;)

      Usuń
  7. bardzo podoba mi sie chinka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te wstążeczki na lakierach do paznokci są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej zazdroszczę Eclair :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakupy, tak to przeważnie jest że jak się kończy to wszystko na raz :)
    lakiery świetne, marzę o tych w środku. Gdzie kupiłaś? Bo chyba nie w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. teraz mi ta Chinka się marzy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten żel do mycia, jest całkiem fajny - zapach przypomina mi jogurt ;) Aczkolwiek na dłuższą metę nie mogę go używać, po pewnym czasie po prostu ten zapach mi przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zakupy lakierowe :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakiery Eclair wyglądają tak uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przez Ciebie najchętniej pobiegłabym zrobić zapasy Lirene! Uwielbiam ten tonik, micel mam i jak Cię mogę lubię, a peeling i żel są na liście do wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę lakierów termicznych:) Też muszę sobie sprawić te nietypowe emalie:) Z ich pomocą można uzyskać efekt ombre:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ojej ale śliczna LIRENE i lakiery boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba każda z nas ma tak, że jak się kończy to niestety wszystko na raz ;) Lakiery bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  19. widze, ze zakupy udane;)

    OdpowiedzUsuń
  20. a gdzie kupiłaś China Glaze Flip Flop Fantasy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostępny jest na http://www.alphanailstylist.pl, sama dłuuugo szukałam:D

      Usuń
  21. lubię takie kolory lakierów są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne lakiery :)

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  23. Przydałby mi się bananek z Eclair :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

 
BLOG DESIGN BY Antiii