Mariza be chic! Szmaragdowy - swatche

Szmaragdowy, to właśnie od niego chciałam zacząć pokazywanie kolekcji be chic! Lakiery mają fantastyczne kolory, prawdziwie wiosenno - letnie. 
Może nie są unikatowe, ale w swojej kolekcji dosłownie takich samych jeszcze nie mam.


Prawdziwie szmaragdowy, niesamowicie błyszczący. 
Lakiery z tej serii mają grubsze pędzelki i nieco sztywniejsze od pozostałych lakierów Care&Colour. 
Nie wszystkie lakiery z tej serii nakładają się idealnie. Lecz śmiało mogę powiedzieć, że ten lakier to tej elity nie zaliczam.


Lakier całkiem dobrze się aplikuje. Kryje przy dwóch warstwach. 
Zapewne zauważyłyście, że zmieniłam nieco kształt paznokci. Nie wiem jak długo przy nich zostanę, ale na jakiś czas na pewno. 

UWAGA!
Jeśli szukasz kosmetyków Mariza, zajrzyj na stronę konsultantki Eweliny klik-klik

Jeśli nie widzieliście pozostałych lakierów be chic! odsyłam TU.

To co, który następny ??

Komentarze

  1. piękny lakier, jeszcze takiego nie widziałąm

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity kolor, nie spotkałam jeszcze takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny kolor, unikatowy :)
    A jak z trwaloscia??

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor :) mam coś bardziej roziskrzonego z essence i uwielbiam, szczególnie latem.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor nie mój, ale same pazurki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny kolor! No i pazurki niesamowicie ładne, chciałabym sama takie "wyhodować" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat tu same się hodowały, po tym zdjęciu spiłowałam ;P

      Usuń
  8. Uwielbiam ten odcień zieleni. Jednak upolowanie szmaragdowego lakieru stanowi nie lada wyzwanie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie piszesz nic o trwałości...ciekawa jestem czy utrzymuje się dłużej, czy też odpryskuje już na drugi dzień.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor może nie do końca w moim stylu ale muszę pochwalić jakie masz długie paznokcie, zazdroszczę ,bo moje aktualnie połamane :D

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę przyznać, że ten jest piękny. naprawdę. taki aż zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics