Mariza be chic! Topaz - swatche

Najbardziej wyczekiwany lakier o szlachetnej nazwie  Topaz na reszcie doczekał się swojego wpisu! Jak już wiecie Mariza wypuściła kolekcję czterech lakierów na jesień z serii be chic! To typowo jesienne kolory, jak nie lubię jesieni, tak kolory bardzo mi się podobają, pod warunkiem że mam ich całą czwórkę :P

Beżowo szary o delikatnym wykończeniu frost. Po nałożeniu lakieru, widać subtelne pociągnięcia pędzelkiem, ale nie aż na tyle brzydkie bym mogła stwierdzić, że efekt mi się nie podoba :))



Nałożyłam dwie warstwy lakieru. Lakier schnie w miarę przyzwoicie. Seria be chic jesień wydaje mi się lepiej nakładać na paznokcie niż seria wakacyjna ale może to tylko złudzenie :)))  Lakier idealnie pasuje do mojego ulubionego sweterka :P

a teraz odrobina zdjęć Be chic! Topaz


 Napiszcie czy Wam się podoba :)))

pozostałe lakiery z be chic! jesień już niedługo na blogu

 UWAGA!
Jeśli szukasz kosmetyków Mariza, zajrzyj na stronę konsultantki Eweliny klik-klik


 pozdrawiam
antiii

Komentarze

  1. Bardzo ładny, taki delikatny, ale jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny! też nie lubię jesieni, ale kolory bardzo ładne. a ten skurczybyk też coś ma w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podobał mi się w katalogu, ale u Ciebie już bardziej :) gdyby tylko aż tak bardzo się nie błyszczał... wygląda mi trochę perłowo a takich nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, na jesień idealny, ale wykończenie nie w moim stylu. Tak czy siak na takich pięknych pazurkach prezentuje się fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten Topaz! Muszę go mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super kolor, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w buteleczce niekoniecznie ale na paznokciach fajnie

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba rzadko spotykany kolorek, ale ciekawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudny :) na paznokciach świetnie się prezentuje, w buteleczce mniej interesująco

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie wyglada, taki jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny kolor na jesień :)

    lifeisyourcreation88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor na jesień idealny, ma w sobie to coś, aż chce się na niego patrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kolor, typowo jesienny, będzie pasował do wielu moich ubrań, więc chyba się na niego zdecyduję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Na szczęście ten kolor to nie moja bajka. Ale już widzę, że rubin i malachit do mnie krzyczą: "przygarnij mnie" :D Muszę być twarda! :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics