Colour Alike Multichrome #548

Miał być pokaz nowej płytki a raczej płyty do stempli, ale za czym ją pokażę, to chciałam pokazać lakierek  Colour Alike z zeszłorocznej kolekcji Multichromków ^^ Colorowo na chwilę coś ucichło, ale to i dobrze, bo jak cicho siedzą to znacza, że kręcą dla nas nowe lakiery :P Na dzisiejszy wieczór wybrałam takie małe cudeńko z numerem 548. Na paznokciach spodobał mi się znacznie bardziej, toż to prawdziwe polskie cudo!


Na paznokciach można dostrzec rudo-różowo-fioletowe tony z dodatkiem holograficznego pyłku. Podoba mi się ten dodatek, lakier wygląda tak jak lakiery "zagraniczne" :D :D Nakłada się idealnie, trzy cieniutkie warstwy pokryły moje paznokcie. Dwie też wyglądają nieźle, ale do zdjęcia chciałam dołożyć jeszcze jedną.


no cóż ... fajny jest i tyle Wam powiem!


 jeśli przeoczyłyście pozostałe słocze z tej kolekcji to możecie zobaczyć je klikając w link poniżej

#545

#546

#549



Który najbardziej lakier spośród Multichromów podoba się Wam najbardziej, przy okazji możecie napisać o jakich kolorach, wykończeniach marzycie ... to może colorowo wysłucha naszych próśb ^^


pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. śliczny kolor, uwielbiam duochromy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. skusiłam się na nie i ten mi się najbardziej podoba, jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, jako jedyny z tych nowości bardzo mi się podoba :) Mam nadzieję, że faktycznie coś "kręcą" i nie będą to już żadne ...chromy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno ten lakier bardzo zyskuje po pięknej i perfekcyjnej aplikacji na zadbanych paznokciach - u mnie wyglądałby 100x gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. One są piękne, a na zdjęciach tracą połowę uroku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zdjęciach tak średnio lakiery z tej serii mi się podobają; przypuszczam, że na "żywo" byłoby inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja marzę o lakierach typu indie... ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Powtórzę po raz setny: duże holo drobinki, jak w Zoya, Aurora... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za chromami nie przepadam, ale holosie to jest to co kocham i tak jak wspomniala My Roses lakiery typu indie, marzenie w kazdym calu...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics