Colour Alike & B. loves plates - Let's Fall In Love - 12 B. a Fresh Mojito i 19 B. a Fairy Forest

Martwiłam się by zdążyć pokazać to jesienne zdobienie przed pierwszym śniegiem. Chyba mi się udało... W ruch poszły lakiery Colour Alike i B. Love Plates o nazwach 12 B. a Fresh Mojito i 19 B. a Fairy Forest. Oba w podobnej kolorystyce, czyli zieleniach. Do wykonania wzorków użyłam płytki B. 04. leaves happiness dobrze już Wam znaną, z ostatnich wpisów.


Domyślacie się, że lakiery przeznaczone są do stemplowania. Są mocno napigmentowane, a wzory gwarantowane i dobrze odbite. Tym charakteryzują się te lakiery. Dodatkowo lakiery nie śmierdzą, jak nie lakiery do malowania - wiecie o co chodzi.

12 B. a Fresh Mojito to jeden z moich kremowych ulubieńców. To soczysta, limonkowa zieleń. Myślę, że każda z Was zakocha się we wzorkach o takiej radosnej kolorystyce.


zaś 19 B. a Fairy Forest to metaliczna zieleń. Świetnie sprawdzi się w takim okresie jak teraz do wykonywania świątecznych zdobień np. choinek itd. Same zobaczcie jak odbijają się oba lakiery, super jak dla mnie! Przy okazji możecie sobie zobaczyć, jak oba kolory wyglądają razem.


  Lakiery można kupić B. Loves Plastes lub colorowo.pl


Komentarze

  1. Rewelacyjnie wyglądają paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tym szarym tle oba kolory wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie zdobienia, świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne zdobienie i te odcienie zieleni ;) zachwyciłaś mnie tym mani.

    OdpowiedzUsuń
  5. obydwa piękne, podoba mi się cała seria tych metalicznych, ale portfel płacze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będzie jakaś dobra promocja to zaopatrzysz się :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Niom ☺ zamówiłaś czy jeszcze nie ?

      Usuń
    2. na razie tylko metaliczne, na kremy przyjdzie jeszcze czas ;)

      Usuń
  7. Wygląda mega. Nie mogę się doczekać aż przyjdzie moje zamówienie z lakierami B. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to połączyłaś. Najbardziej podoba mi się szarość z tą ciemniejsza zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba kolory są świetne i zdobienie bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale przepiękne kolory!! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics