30 paź 2015

B. Loves Plates ♥ B.04 leaves of happiness ♥

Dobry wieczór! :) Dzisiaj chciałam pokazać Wam dobrze już znaną w blogosferze, płytkę autorstwa Ani  - B. 04 leaves of happiness.  To czwarta płytka należąca do B. Loves Plates. Mam nadzieję, że niedługo pojawią się kolejne, również ciekawe pozycje z nowymi wzorami, może coś świątecznego ? Płytkę wpisuję do swoich jesiennych ulubieńców! Lecz nie ukrywam, że wciąż czekam na wzory z odjechanie wakacyjnymi wzorami - palmy i te sprawy :P


Każda nowa płytka B. Loves Plates posiada niebieską folijkę, którą należy przed jej uruchomieniem zdjąć. Chyba nie muszę pisać więcej szczegółów bo każda z nas ten proces dobrze już zna.


Na płytce znajduje się 21 wzorów całopaznokciowych z motywem listkowym.

Wymiary płytki: 9,5cm x 14,5cm (długość x szerokość)

Wymiary wzorów: 1,6cm / 1,7cm x 2,0cm / 2,1cm

Druga strona płytki pokryta jest logiem B. Loves Plates ♥


Zabawa z płytką B.04 leaves of happiness gwarantuje nam wspaniałą zabawę i odjazdowe paznokcie. Myślę, że każda z nas znajdzie dla siebie odpowiedni wzór. Wzory w tej płytce są znacznie lepiej wyżłobione niż w płytkach BPS.




a teraz zobaczmy test płytki ... obrazki odbite czarnym lakierem do stempli Colour Alike i B. Loves Plates BLP01



a to wszystko odbite wspaniałym stemplem Jumbo, którego recenzję napiszę w następnych postach, bo wart jest osobnego wpisu! Od razu mówię, że możecie kupować go w ciemno, bo jest najlepszy z najlepszych !!!



Jeden ze wzorów możecie zobaczyć TU TU TU, kolejne w późniejszym terminie ;)
Ciekawa jestem, która płytka BLP jest Waszą ulubioną?

Zajrzyjcie na aukcje allegro B. Loves Plates


18 komentarzy:

  1. ta płytka to moje marzenie od dłuższego czasu, ale jakoś nie mogę odłożyć nic żeby ją kupić ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spraw sobie prezent na mikołaja, od siebie dla siebie :)))

      Usuń
  2. Uwielbiam takie całościowe wzory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, inne płytki nie wchodzą w grę, gdyż większość z nich ma olbrzymie wzorki, które są zbyt wielkie na moje paznokcie :P

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe wzorki. Obseerwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. płytka jest cudowna! ja widzę w niej też hinduskie akcenty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne te listki :)
    a na jakieś wakacyjne motywy też czekam! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są świetne, ale gdybym miała wybierać, to chyba Mind Blown :D
    Ps. Stempel faktycznie super.. A ten czarny matowy widziałaś?? To dopiero cudo.. Z tymi neonowymi gumami wygląda obłędnie i działa perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wzory, również liczę na świąteczną płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie płytki są fajne, póki co podpatruję na innych blogach, ale może w końcu się zdecyduję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta płytka ma takie piękne wzory, że chyba sobie ją zakupie :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wgląda :) Mam kilka płytek, ale brakuje mi stempla, bo ten który mam do niczego się nie nadaje :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna płytka. Mnie jeszcze ta kwiatowa bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

 
BLOG DESIGN BY Antiii