26 lut 2017

Winter SPA by ShinyBox 2/2017

Hej! Przyznam, że lutowe pudełeczko zaskoczyło mnie bardzo, bardzo pozytywnie! Gdy kurier wręczył mi przesyłkę byłam zdziwiona dlaczego jest ona taka ciężka! Ważyła prawie tonę ;) No nic szybko przeszłam do rozpakowania, rozdarłam folię, a tam wyłaniają się aż dwa pudełeczka. Przez chwilę pomyślałam, że to jakiś żart i uznałam to za pomyłkę ... ale wszystko się zgadzało. To dwa pudełka Shiny Boxu Winter SPA o różnych zawartościach. Jedno jest dla wszystkich subskrybentów kosmetycznego boxa, zaś drugie prezentem dla Ambasadorek. Obie zawartości bardzo przypadły mi do gustu. Same zobaczcie i oceńcie zawartość. Po średnio udanym styczniowym pudełeczku nie spodziewałam się takiej petardy, a tu proszę luty miło zaskoczył ... Mam nadzieję, że Was również! 


Ostatnie, styczniowe pudełka przyszły nieco pogięte, powyginane, mało estetycznie, tak w lutym Shiny Box zadbał o to by nasze zawartości przyszły piękne i nie naruszone. Także pudełka Winter SPA zyskały osłonki, przyznam, że to bardzo fajny pomysł i estetycznie wyglądający. A pudełeczka lutowe będę mogła przeznaczyć do przechowywania różnych drobiazgów.

Za oknem szaro, ponuro, jeszcze zimowo ... zatem pozostajemy w temacie Winter SPA!


Przejdźmy do zawartości bo chyba to najbardziej Nas interesuje. W pierwszej kolejności przedstawię Wam  pudełeczko dla wszystkich Subskrybentów. Uważam, że jest warte uwagi oraz swojej ceny (49 zł z przesyłką).


1. Elfa Pharm - peeling do ciała z filtratem ze śluzu ślimaka Vis Plantis

Produkt pełnowymiarowy, cena 14,99zł/ 200 ml

Już po pierwszym użyciu skóra jest satynowo gładka, świeża, miękka i rozświetlona. Dzięki oczyszczającej mocy peelingu pory są odblokowane, co chroni przed powstaniem niedoskonałości i zaskórników. Skóra jest gotowa na przyjęcie substancji aktywnych i skutecznie z nich korzysta. Mix rodzajów. 

W moim pudełeczku znalazł się produkt Helix Vital Care GOJI+ACAI Odżywczy. Bardzo lubię peelingi więc z chęcią go wykorzystam.




2. IL Salone Milano - maska do włosów farbowanych lub krem do włosów normalnych i suchych

Produkt pełnowymiarowy, cena 29,99zł/ 250 ml

Krem do włosów - legendarny produkt z najbardziej renomowanych salonów fryzjerskich, który daje zastrzyk życia włosom. Zawiera proteiny mleka, które regenerują i uelastyczniają włosy oraz proteiny pszenicy, które mają zdolność zatrzymywania wody we włosach.

Na całe szczęście trafił mi się krem do włosów, z maski bym nie skorzystała gdyż moje włosy nie są farbowane. Przepięknie pachnie, mam nadzieję, że również dobrze sprawdzi się do moich cienkich włosów.


3. Delia Cosmetics - musujące kulki do kąpieli stóp Good Foot

Produkt pełnowymiarowy, cena 7,60zł/ opakowanie

Relaksująca, cudowna, szmaragdowa kąpiel o otulającym przyjemnych zapachu wraz z efektem odświeżonych, oczyszczonych i nawilżonych stóp.

Lubię markę Delia Cosmetics i ich produkty. Są tanie, dobre i skuteczne. Myślę, że to idealny czas by przygotować nasze stópki na nadejście wiosny, lata ... Na pewno, razem z mężem przetestujemy ten produkt. Dla niektórych osób minusem może być zapach, gdyż pachną mentolowo. 


4. mama's - krem do pielęgnacji biustu lub krem przeciw rozstępom

Produkt próbka
cena produktu pełnowymiarowego do biustu 59zł/ 125 ml, krem przeciw rozstępom 34,90zł/ 150 ml

Krem do intensywnej pielęgnacji biustu, chroni delikatną skórę przed wysuszaniem, poprawiając jej napięcie i gęstość zapobiegając wiotczeniu. Obecne w kremie opatentowane kompleksy peptydów i białek nie tylko aktywują komórki skóry do produkcji kolagenu, ale również chronią przed rozpadem, dzięki czemu skutecznie zapobiegają wiotczeniu skóry.

Produkt trafiony! Gorzej jeśli nie jesteście w ciąży lub nie macie rozstępów, wtedy kosmetyk może okazać się być dla Was zbyteczny. W moim przypadku zostanie on przetestowany, do porodu został nam miesiąc, więc akurat produkt dla mnie. Do tego ma bardzo ładny zapach.


5. Oceanic AA Beauty Bar: maska węglowa oczyszczająca + kremowa maska nawilżająca

Produkt pełnowymiarowy, nowość, cena 6zł/ 2 saszetki 8ml

Maska węglowa dogłębnie oczyszcza skórę twarzy, przywracając jej blask i świeżość. Normuje proces złuszczania naskórka. Maseczka dedykowana cerze tłustej, trądzikowej ze skłonnością do powstawania zaskórników.

Kremowa maska zapewni ekspresowe, domowe SPA dla każdego typu cery. Chroni skórę twarzy przed utratą wody i objawami przesuszenia oraz pozwala na jej odżywianie i uelastycznianie, dzięki masłu Cupuacu i Shea.

To już kolejna bardzo trafiona propozycja z pudełeczka. Lubię kosmetyki AA i wszelkie maseczki. Na dniach wypróbuję w moim domowych SPA :)


6. Elfa Pharm - żel pod prysznic green pharmacy

Produkt pełnowymiarowy, cena 8,99zł/ 500 ml

Delikatne mycie, dobre nawilżanie, ochrona dzięki neutralnemu pH. Pozostawia na skórze nutę przyjemnego aromatu i dodatkowo ją pielęgnuje. Kosmetyk naturalny, nie zawiera silikonów, parabenów i PEG. Mix rodzajów.

Żeli pod prysznic u mnie pod dostatkiem, ale jeśli mam dostać nietrafiony kosmetyk kolorowy to zdecydowanie wybieram pięknie pachnący żel pod prysznic. Uważam, że tego nigdy nie za wiele, a one dosyć szybko się zużywają. To już drugi produkt tej firmy w lutowym pudełeczku. Trafiłam w bardzo otulającą nutę zapachową Masło Shea i Zielona kawa. Pachnie obłędnie!!! Jeśli nie znacie tego zapachu to koniecznie powąchajcie będąc na zakupach w drogerii.



7. Pixie Cosmetics - korektor pod oczy

Produkt pełnowymiarowy, cena 48zł/ szt.

Doskonale koryguje niedoskonałości, neutralizuje i rozjaśnia przebarwienia skóry, dzięki witaminie C i retinolowi. Znakomicie kryje cienie pod oczami i utrwala makijaż oczu na cały dzień. Naturalne składniki kosmetyku tworzą na skórze ochronny film i nawilżają. Mix kolorów.

Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tego korektora. Niestety trafił mi się odcień 02 - Sweet Almond, który jest zbyt ciemny ... Na pewno nie zużyję tego produktu :/


8. Aplha-H  - intensywny preparat odbudowujący Liquid Gold 

*kosmetyczna niespodzianka, prezent próbka

Kultowy produkt w kuracji odnowy i odbudowuje skóry. Efektywnie redukuje zmarszczki, przebarwienia, uszkodzenia posłoneczne oraz rozszerzone pory i drobne wypryski. Na długo poprawia wygląd skóry. Przeznaczony dla każdego rodzaju skóry. 


I miłe upominki od ShinyBox ...

  • Mincer - rozświetlająca maska w kremie do twarzy

Dogłębnie nawilża, intensywnie odżywia, nadaje zdrowy wygląd. Przeznaczona do cery normalnej i suchej. Hmmm moja cera jest mieszana, tłusta w strefie T, więc produktu nie zużyję.


  • Cup and You - herbata mandarynka z imbirem

Jestem herbatoliczką więc każda herbatka mnie ucieszy, lubię próbować nowych smaków, a połączenie mandarynki z imbirem może okazać się bardzo smaczne.



  • Consonni - ciastko owsiane

Sztandarowy produkt marki Consonni, produkowany według oryginalnej, amerykańskiej receptury. Pożywne ciastka owsiane na bazie masła, mąki graham, grubo zmielonego owska raz z łupiną i dodatkami. Mix smaków.

  • Farmona  - próbka odbudowującego kremu z witaminą C



***

A teraz przejdźmy do kolejnego pudełeczka, które otrzymały tylko Ambasadorki Shiny Box


i co my tutaj mamy ...

1. Elfa Pharm O' Herbal - maska wzmacniająca włosy z ekstraktem z korzenia tataraku



Wspomaga wzmocnienie struktury włosów na całej długości. Dzięki regularnemu stosowaniu maski włosy stają się mocniejsze i bardziej wygładzone, nabierają sprężystości i połysku. Dodatkowo zawiera: ekstrakt z palmy sabalowej witaminę PP.

W ostatnim czasie namiętnie używam produktów Garniera. Nowa marka będzie nową odskocznią przetestowania czegoś nowego. Akurat produkty tej firmy kuszą mnie swoimi zielonymi opakowaniami, za każdym razem trafiam na nie w Rossmannie, dlatego ciesze się, że teraz mam możliwość ich przetestowania! Maska ma ciekawy zapach, taki roślinny ... 



2. Elfa Pharm O'Herbal - balsam do ciała orzeźwiający z ekstraktem z werbeny


Receptura balsamu jest nierozłącznie związana z naturą. Najważniejsze w niej są cenne składniki naturalnego pochodzenia, które wspierają zdrowy wygląd skóry.Balsam pielęgnuje i nawilża skórę, poprawia jej elastyczność.

Balsamów do ciała używam sporadycznie, a jeśli już mam to staram się wykorzystać do ostatniej kropli. Produkt ma przyjemną konsystencję, bardziej przypomina mleczko do ciała. Ładnie, orzeźwiająco pachnie, a dodatkowy plus łapie za opakowanie z pompką!


3. Green Pharmacy - krem do stóp kojący przeciw pęknięciom


Doskonały dla osób o wysuszonej i pękającej skórze pięt. Chroni skórę stóp i pięt przed jej nadmiernym wysychaniem, rogowaceniem, pękaniem oraz złuszczaniem. Łagodzi odczucia w postaci pieczenia, swędzenia i ściągania skóry. Krem zapobiega również przykremu zapachowi stóp i dobrze nawilża. Skóra staje się gładka, miękka, a stopy pachnące i odświeżone.

Jeśli nie wypróbuję go do stóp, to zużyję do rąk ;)


4. Elfa Pharm Vis Plantis - serum odmładzające z filtratem ze śluzu ślimaka

Serum przeznaczone jest do intensywnej, okresowej kuracji (co najmniej 1 miesiąc). Dla każdego rodzaju cery w różnym wieku, z widocznymi oznakami starzenia; cery wymagającej odżywienia i regeneracji, zwiotczałej, zmęczonej, ze zmarszczkami i przebarwieniami

Hmmm chyba jeszcze nie dla mnie to serum :P


***



Za wyjątkiem trzech upominków pudełeczka lutowego ShinyBox uważam za bardzo udane i trafione! Już jestem ciekawa co przyniesie marzec ... może trochę wiosny? :)

Dajcie znać co sądzicie o lutowym ShinyBox! 


Jeśli chcecie zasubskrybować pudełeczko to możecie to zrobić KLIK-KLIK.  

22 lut 2017

Colour Alike The Butterfly Lovers Kolekcja Karnawałowa 2017 - wpis uzupełniający z lakierami 625 i 626

Cześć Dziewczyny i Chłopaki (bo wiem, że są też tu tacy ^^). Za czym przejdę do wiosennych kolekcji lub za nim wyląduję w szpitalu, chciałabym Wam jeszcze pokazać nieco z bliska multchromowe flejkowe lakiery Colour Alike z najnowszej kolekcji karnawałowej The Butterfly Lovers! Będą to jedynie zdjęcia na wzorniku, bo nie jestem w stanie na chwilę obecną nic innego przygotować. Pierwsze zdjęcie z telefonu tak na szybko mogliście zobaczyć na Instagramie, jeśli nie widzieliście to odsyłam TU.  Ten sam wzornik został sfotografowany ponownie lecz aparatem fotograficznym. 



Flejkami malowałam po czarnej bazie i po mlecznym wzorniku. Na czarnej bazie jedna warstwa, zaś na mlecznym trzy warstwy, w tym pierwsza grubsza! 

Zdjęć trochę wyszło, dlatego postanowiłam wrzucić to wszystko razem w osobny post. Chociaż zdjęcia nie oddają tego w 100% to lakiery są na prawdę godne uwagi! Mój aparat nie bardzo lubi fotografować takie wykończenie, czy to ILNP czy na przykład te.

Myślę, że lepsze słocze tych flejków zobaczycie niebawem albo nawet już u zagranicznych blogerek. Pewnie mają lepsze obiektywy lub może lepiej wychodzi im robienie zdjęć ;)


 Pozostałe słocze kolekcji The Butterfly Lovers:


Macie swojego faworyta? Który skradł Wasze serce?
Ja przyznam, że na pewno czerwony i nie wiem jakim cudem niebieski! *_*
flejki też okazały się być bardzo fajne!

 ***







16 lut 2017

Colour Alike The Butterfly Lovers Kolekcja Karnawałowa 2017 - 625 One I Love

Hej, to już ostatni lakier jaki mam do pokazania z kolekcji The Butterfly Lovers by Colour Alike - 625 One I Love. To multichromowo-flejkowe płatki ... Nie jestem za bardzo zadowolona ze zdjęć. Mogły wyjść lepiej, ale aktualnie nie jestem w stanie tego słocza powtórzyć. Niestety, ale od tygodnia mam opuchnięte dłoni i nie tylko, do tego prawa ręka drętwieje, także nie mam nawet siły utrzymać aparatu w ręku. Gdy tylko poczuje się lepiej postaram się chociaż wrzucić zdjęcia na wzorniku, póki co możecie zobaczyć wersję robioną telefonem na Instagramie. Pozostałe zdjęcia kolekcji możecie zobaczyć na blogu, cofając wstecz się o kilka postów :)



Na zdjęciu widzicie same flejki, bez żadnej bazy, 3 warstwy. Widzę, że są prześwity i powinnam dołożyć 4. Lakier wysycha całkiem całkiem, warto pokryć go Seche Vite. To przyspieszy nam wyschnięcie oraz doda błysku i trwałości całemu manicure. Hmmm mam też takie wrażenie, że kolory nie bardzo współgrają z kolorem mojej skóry? Może na jakieś bazie wyglądałby lepiej?


14 lut 2017

Colour Alike The Butterfly Lovers Kolekcja Karnawałowa 2017 - 629 Holy Skin

Ponoć czerwony to kolor miłości. Nie bez powodu zostawiłam pokazanie lakieru Holy Skin na dzisiejszy dzień, gdyż dzisiaj dzień wszystkich zakochanych. Ale to nie powód by tylko dzisiaj malować takimi pięknymi kolorami paznokcie! Lubię motyw serduszek, ale ten lakier nie potrzebuje nimi upiększania, gdyż sam w sobie jest już genialnie piękny. Zobaczymy go w takim razie jak wygląda w obiektywie mojego aparatu.


Typowo czerwony, bez buraczanych tonów. W zależności od światła raz jest intensywnie czerwony, a raz wpada w malinowe tony, ale ja lubię takie klimaty. Nie ma nic bardziej kobiecego i klasycznego jak czerwony lakier do paznokci. W takim kolorze chyba każda kobieta czuję się dobrze. No może prawie każda, bo będąc nastolatką kolor czerwony raczej nie wchodził w grę, był zbyt poważny, a teraz wręcz uwielbiam wszelkie odcienie i wykończenia tego koloru. Lakier jest dobrze napigmentowany a wykończenie należy do jednych z moich ulubionych czyli holograficznych. Na paznokciach dwie warstwy. Maluje się nim wręcz idealnie, to jeden z moich ulubionych lakierów kolekcji The Butterfly Lovers <3



Jeśli cofniecie się o kilka wpisów wcześniej, to będziecie mogli obejrzeć pozostałe słocze 
The Butterfly Lovers.

I jak, podoba Wam się Holy Skin?


 
BLOG DESIGN BY Antiii