ILNP - MEGA (X)

O pięknych lakierach nigdy nie za dużo. W związku z tym dzisiaj zaprezentuje jeden ze słynnych na blogowych forach lakierów marki I love Nail Polish o nazwie MEGA X. Jak wiecie lakiery tejże firmy urzekły mnie szczególnie. Na który nie spojrzę, tak do każdego świecą mi się oczy *_* Też tak macie ? Mega X marzył mi się od dawna dlatego postanowiłam spełnić to holograficzne marzenie. 


Wszystkie zdjęcia robione były przy użyciu lampy, lecz nie ma co porównywać do tego jak wygląda w słońcu. Zdjęcia nie oddają prawdziwego uroku tego białego lub srebrnego jak kto woli lakieru holograficznego. Zaskoczyło mnie krycie, gdyż potrzebowałam zaledwie dwóch warstw dla dobrego krycia. Aplikacja również boska, a to zasługa wygodnego pędzelka. Jakość lakieru mimo wszystko jest adekwatna do ceny. Choć kosztował całkiem sporo to nie żałuję zakupu, a wręcz przeciwnie mam ochotę na więcej.

Ps. Ciekawa jestem jak zapatrujecie się na taki kształt paznokci, czy lepiej zaokrąglone kwadraty?



Lakiery możecie kupić http://www.ilnp.com/

Komentarze

  1. Kolor idealny na karnawał i imprezy :)
    Co do kształtu, dla mnie zawsze wygrywają zaokrąglone, migdały itp. :) Kwadraty mam tylko wtedy kiedy paznokieć mi się złamie i muszę odhodować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jaki cudowny holoś!!! Od razu skojarzyło mi się z tą jutuberką - Simplynailogical ;). Cristine też uwielbia lakiery holograficzne i błyszczące i mówi o sobie, że jest "holosexual" :D. W sumie nic dziwnego. Jak się raz dorwie takie cudeńko to można się zakochać bezgranicznie ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. paznokcie mają bardzo fajny kształt. A lakier, wprost cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reweeelka, uwielbiam taki efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ mi się chciejstwo włączyło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest! Ja mam od nich holo home sweet home i stał się moim ulubieńcem. Cudownie się prezentuje nawet w slabym świetle

    OdpowiedzUsuń
  7. One wszystkie są piękne. Też mi się świecą oczy jak je widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie ma osoby której by się nie świeciły ☺

      Usuń
  8. Piękny to naprawdę za mało powiedziane! Jest boski! Mój portfel po raz kolejny będzie ubolewał, ale co ja na to poradzę? ;) Zapraszam do mnie : http://ma--ry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę przy najbliższej okazji,bo dzisiaj mam bardzo zły dzień 😅

      Usuń
  9. nowy kształt mi się podoba :) a Mega X jest faktycznie mega, szkoda tylko, że nie sprawdza się jako topper dla kolorowych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki naturalny kształt paznokci jest teraz na czasie, więc jest na tak :) A lakier jest obłędny ! Coś na wzór pyłku Indigo, który uwielbiam (a może odwrotnie i to pyłek jest na wzór tego lakieru .. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś słyszałam o tym pyłku,muszę sprawdzić jak wygląda. Ostatnio widziałam u nich ciekawą folię transferową ☺

      Usuń
  11. Lakier jest boooski! Zastanawiałam się nad nim przy ostatnich zakupach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem,że zakupiłaś?

      Usuń
    2. Nope, skończyło się na raptem czterech buteleczkach w odcieniach czerwieni i bordo ;-) Może następnych razem - mam pierwsze wydanie GOSHA Hero i wmówiłam sobie, że inne srebrne holo nie są mi potrzebne :-D

      Usuń
  12. Postaram się odpisać na mejla jutro lub pojutrze bo dzisiaj nie mam siły, zbyt dużo emocji doznałam ; (

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics