B. Loves Plates - Jumbo Stempel

Witajcie w 2016 roku! Pierwszy wpis w nowym roku zacznę od pokazania mojego idealnego Stempla Jumbo firmy B. Loves Plates, który był między innymi odkryciem minionego roku. Znalezienie stemplowego ideału to nie lada wyzwanie (same mi w tym pomagałyście). Na rynku polskim, też zagranicznym jest mnóstwo podróbek, które swoją ceną zachęcają do zaryzykowania i złożenia zamówienia, później okazuje się, że przychodzi długo wyczekiwany stempel, który nie nadaje się do niczego. Sama trafiłam na kilka takich bubli, wydałam majątek za nim trafiłam w ten dobry. Ponownie bałam się kupić, dlatego zostałam z tym jednym, który poszedł obecnie w odstawkę. Stempel Jumbo wynagrodził mi stracony czas poszukiwań, teraz mam dwa najlepsze stemple!



A teraz zapraszam do krótkiej charakterystyki stempla Jumbo.

Stempel wykonany jest ze srebrnego lub czarnego metalu. Obie wersje możecie zobaczyć na zdjęciu. Na trzonku wygrawerowane jest logo Ani firmy b. loves plates, zaś spód pokrywa również grawer,  urocze, popękane serduszko. Guma stempla należy do tych mięciutkich, która przy wstępnym użyciu nie wymaga matowienia, jak w przypadku innych stempli. Już po pierwszym użyciu stemplowaniu, czuje komfort, iż wszystko idealnie odbija się.  Na aukcji dostępne są różne kolory gum, w zależności od tego co nam się podoba. Mój wybór padł na neonowy: zielony i różowy. Wymiar Jumbo to 3,5 cm.


Same spójrzcie jak idealnie odbijają się wzory ... Na gumie lakier do stempli: biały Kind of white i pomarańczowy 14 B. a Juicy Tangerine


Wracając się o kilka postów wstecz, a mianowicie do recenzji płytki B. 04 leaves of happiness możecie zobaczyć również jak spisał się stempel Jumbo. Udało mi się przestemplować nim całą kartkę wzorów, które uważam, że wyszły bardzo dobrze. Poznajecie to ten wpis http://ecosmetics.blogspot.com/2015/10/b-loves-plates-b04-leaves-of-happiness.html? Znowu padło na ten wzór, a to dlatego, że bardzo go lubię.


Tak prezentują się moje ulubione stemple!

Zajrzyjcie na aukcje allegro B. Loves Plates


Komentarze

  1. hehe, właśnie przygotowuję wpis ze zdobieniem, które zrobiłam ze stemplem z zieloną gumą od Ani - jest genialna :) też moja ulubiona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stempel z zieloną gumą był pierwszy, także mam do niego sentyment :)

      Usuń
  2. Oja ♡ świetny post Gosiu! Dziekuje za mile slowa o moim stemplowym dziecku i za cudowne zdjęcia! Ja odkąd mam Jumbo to nie używam żadnego innego stempla ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo pozytywnie zaskoczyłaś mnie stemplem jumbo, sama wiesz jak kiedyś na ebayu szukałyśmy tego dobrego :))

      Usuń
  3. nie mam żadnego z tych stempli, od B. loves plates mam wspaniały crystal clear stamper :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak wrażenia z użytkowania? mam też ale jeszcze nim nie pracowałam :)

      Usuń
  4. przeuroczne są. Mój stempel nie był używany chyba przez 2 lata, muszę sprawdzić czy się do czegokolwiek jeszcze nadaje. Jeśli nie to sobie zamówię któryś z tych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może będzie dobry, choć z gumą może różnie bywać. mimo wszystko polecam jumbo, najlepszy stempel na świecie <3

      Usuń
  5. Wyglądają bardzo ładnie, ale co ważne sprawdzają się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Ja nie mam cierpliwości do stempli, ani paznokci. Choć już od dawna próbuję się czegoś nauczyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie miałam cierpliwości, a to wszystko dlatego że nie miałam dobrego stempla, lakierów i płytek ... ale zachęcam Cię, to dobra zabawa, dająca mnóstwo satysfakcji z pięknego mani :)

      Usuń
  7. O kurde!Pierwszy raz go widzę i się zakochałam<3
    Muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co TY! :O polecam, chociaż nie kupisz kota w worku tak jak ja do tej pory :)

      Usuń
  8. Widzę że świetne są te stemple, ja jak na razie szukam swojego stempla :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście te stemple prezentują się bardzo fajnie. Może się w końcu skuszę :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam czarny z żółtą gumą, jest cudowny! Aktualnie mój ulubiony. :D Myślałam o kupeniu jeszcze jednego, srebrnego, ale jeden mi chyba wystarczy. ;)
    Czekam aż na allegro wrócą pojedyńcze lakiery do stempli i zamawiam razem z kilkoma clear jelly stamper. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. They look nice. I must try out this brand. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. They look nice. I must try out this brand. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię stemple z mięciutką gumą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki Twojemu postowi, wiem już jaki stempel kupić, a hoho zajmowało mi szukanie idealnego. Teraz już bez wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię stemple z miękką gumą :) Dzisiaj też zamontowałam zieloną, neonową gumę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam fioletową gumę w czarnej oprawce - bardzo lubię ten stempel! Choć przyzwyczajenie do Kanda wygrywa... w zasadzie nie wiem dlaczego. Bo wyglądem jumbo bije go na głowę (po angielsku wyszedłby z tego ukryty żart :-P)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam kilka płytek, ale nadal nie mam dobrego stempla, chyba czas najwyższy kupić jakiś nowy, dobry, który porządnie wszytko odbije

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne są te stemple, a szczegòlnie właśnie do wzorów całopaznokciowych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam płytkę od B. Świetnie się stempluje, ładnie odciska i ogólnie jestem z niej zadowolona :) Może zakupię i tempel, ale zastanawiam się nad tym clear :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics