Perfecta Satin Matt fluid kryjący długotrwale matujący w odcieniu 02 Natural Beige

Sporadycznie na blogu pokazuję kolorówkę, ale dzisiaj chciałabym pokazać i polecić całkiem niezły fluid od Dax Cosmetics Perfecta Satin Matt fluid kryjący długotrwale matujący, za niewielkie pieniądze. Podczas ostatniej promocji w Rossmannie kręciłam się wkoło tego podkładu, ale niestety odcienie były nieodpowiednie do mojego kolorytu skóry, wtedy byłam nieco bladziochem. Teraz kiedy słońce odrobinę musnęło sięgnęłam właśnie po ten fluid i odcień jaki posiadam to 02 Natural Beige. Słyszałam trochę dobrego na jego temat, ale wolałam przekonać się sama, bo jakoś nie dowierzałam, że może być to coś dobrego nie niedrogiego ...


Już po pierwszym użyciu polubiłam ten fluid, byłam jedynie ciekawa jak będzie sprawował się, ale okazało się, że bez obaw i używam go do dziś ... Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam do dalszej części wpisu.



Opakowanie w kolorze amarantowym z pompką typu air less, która działa bez zarzutu. Wystarczy jedno wyciśnięcie fluidu na pokrycie całej twarzy. Dodatkowo, buteleczka ma naklejkę z napisem safety lock, wtedy wiemy, że nikt wcześniej nie otwierał kosmetyku. 
Podkład ma gęstą, konkretną konsystencję, która mimo wszystko dobrze się rozprowadza. Aplikuję go za pomocą pędzla do podkładu Reach Technic, po wcześniejszym spryskaniu mgiełką w postaci wody kwiatowej. Wtedy lepiej aplikuje mi się podkład, a pędzel nie jest taki suchy tylko lekko zroszony. Fluid równomiernie rozprowadza się, ale jeśli macie jakieś niespodzianki to  niestety ich nie pokryje, trzeba sięgnąć po korektor. Zaliczyłabym go do średniokryjących podkładów matujących.
02 Natural Beige na dłoni może ciemnieć lecz na twarzy wygląda znacznie lepiej i ładnie stapia się z cerą, za co mu dziękuję. Twarz wygląda świeżo i naturalnie, nie przesusza i nie podkreśla suchych skórek. W ciągu dnia trzyma się przyzwoicie, lecz zauważyłam, że kiedy dotykam twarzy podkład ściera się. 
Dodam jeszcze, iż fluid ma nutę zapachową cytrusową, która dla jednych osób może być zaletą, dla innych wadą. Osobiście wolę jak podkład jest bezzapachowy lub pachnie inaczej, ale skoro ma taką nutę to po prostu niech ją ma. Jak już wspominałam jest to podkład niedrogi i kosztuje około 18 zł, pamiętajcie, że warto zakupić go podczas promocji w Rossmannie, wtedy kupimy go za tak zwane grosze.


Używałyście tej Perfecty? Jakich podkładów używacie?

Komentarze

  1. To prawda w promocjach niektóre kosmetyki można kupić w bardzo okazyjnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam ;) jestem wierna healthy mix albo match perfection :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam tylko kremów bb skin 79 bo nie potrzebuję dużego krycia ani nawet matowienia a jedynie ujednolicenie kolorytu i pielęgnację

    OdpowiedzUsuń
  4. tego typu kosmetyków nie używam, więc się nie znam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics