Perfecta Spa Tropical Mango masło i peeling do ciała

Wymyta, wypilingowana, nawilżona zasiadam w niedzielny wieczór by dodać nowy post. Dzisiaj wspomnę o bardzo kolorowym duecie marki Perfecta Spa czyli o nawilżającej serii kosmetyków Tropicam Mango - maśle i peelingu do ciała. Same opakowania zwracają dużą uwagę, są takie energiczne! Czy zawartość również jest taka kolorowa? Zapraszam do zapoznania się z moją opinią. Peelingów używam stale, natomiast po masło sięgam znacznie rzadziej, ale jeśli jestem już w posiadaniu to pragnę zużyć go do samego końca.


W pierwszej kolejności zacznę od mojego ulubieńca w tym duecie, w tym przypadku prowadzi CUKROWY PEELING DO CIAŁA!




Cukrowy peeling do ciała o właściwościach nawilżających i wygładzających. Naturalne kryształki cukru usuwają martwe komórki naskórka i idealnie wygładzają powierzchnię skóry. Olejek macadamia posiada doskonałe właściwości odżywcze, zmiękczające oraz nawilżające. Olejek ze słodkich migdałów oraz zawarte w nim witaminy E,C i F łagodzą podrażnienia, zmiękczają, odżywiają i regenerują skórę. Egzotyczny zapach tropikalnego manga uwodzi i odpręża. Pozwala cieszyć się radosnym nastrojem.

Peeling zamknięty jest w kolorowym, plastikowym pudełeczku, którą zabezpiecza alumioniowa folia. Kosmetyk pachnie obłędnie, powiedziałabym, że to takie tropikalne mango. Zapach nie wydaje się być chemiczny i bardzo umila czas peelingowania. Na skórze nie utrzymuje się zbyt długo. Kryształki mają kolor intensywny pomarańczowy, są grube, szybko rozpuszczają się i dobrze złuszczają skórę. Przyznam, że to całkiem przyzwoity zdzierak. Powierzchnia ciała jest dobrze wygładzona i miękka. Peeling należy obficie spłukać, by skóra nie była lepka. W składzie na pierwszym miejscu mamy parafinę, lecz w połowie dopiero zaczynają się olejki.

Pojemność: 225 g, cena ok. 13 zł.


***

Po peelingu, czas na kolejne nawilżanie, czyli PUSZYSTE MASŁO DO CIAŁA!


Puszyste masło do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych oraz soczystym zapachu tropikalnego mango. Olejek macadamia posiada doskonałe właściwości odżywcze, zmiękczające oraz nawilżające. Olejek ze słodkich migdałów oraz zawarte w nim witaminy E,C i F łagodzą podrażnienia, zmiękczają, odżywiają i regenerują skórę.


Jak już wspomniałam, maseł do ciała używam znacznie rzadziej. Wynika to z mojego lenistwa. Moja skóra ciała nie jest sucha, dlatego zawsze pomijam ten punkt. Teraz w okresie letnim, kiedy przebywam częściej na słońcu, postanowiłam wypróbować wersję tropikalną mango masła do ciała by móc je nawilżyć.  Jeśli chodzi o opakowanie to praktycznie niczym się nie różni od wcześniejszego kosmetyku. Konsystencja masła jest puszysta, tak jak obiecał producent. Przypomina brzoskwiniowy budyń. Masło całkiem dobrze nawilża, czuć to na skórze, ale ma jeden minus. Zapach jest nieco dziwny, słodkie mango, wręcz tropikalne, w tle wyczuwam zapach gumy balonowej bądź mięty. Niestety albo stety, wszystko zależy od tego czy lubicie takie nuty, zapach na skórze utrzymuje się dosyć długo. Jak dla mnie zbyt męczący. Masło ładnie rozprowadza się, szybko się wchłania. Gdyby nie ten zapach, produkt idealny.

Pojemność: 225 ml, cena ok. 13 zł.


Kosmetyki dostępne w drogeriach lub na stronie internetowej sklep.dax.com.pl
Używacie częściej PEELINGÓW czy MASEŁ DO CIAŁA? 

Komentarze

  1. Też jestem bardzo leniwa jeśli chodzi o używanie balsamów do ciała, ale teraz po urlopie robią to regularnie każdego dnia, a moja skóra dosłownie wypija każdy jeden kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem już przed wykończeniem pillingu cukrowego o zapachu wiśni, i myślę, że teraz czas na zmianę zapachu! Mango od lat jest moim ulubionym owocem, dlatego zdecyduje się na zakup tego pillingu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wrażenia po wiśni? peeling mango jest fajny, polecam :)

      Usuń
    2. Zapach wiśni jak dla mnie jest powalający! tak pillingu jak i masła do ciała. Pilling zostawia delikatny film na skórze wraz z cudownym zapachem - polecam!

      Usuń
  3. Świetna recenzja. Kusisz tymi produktami

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale narobiłaś mi smaka. Uwielbiam kosmetyki o zapachu owoców tropikalnych.

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmmm o takich zapachach to ja śnię :P moje ulubione, z chęcią wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie trzeba jechać do spa żeby poczuć się jak królowa. Można przecież zrobić sobie spa w domu i też porządnie wypocząć. Nie ważne gdzie, ale ważne są efekty. Jeśli tylko poczujemy, że jesteśmy odprężone i wypoczęte to znaczy, że jest dobrze ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics