Colour Alike Neon goes Pastel Collection Summer 2017 - 646 better go smooth i 647 so smooth

Hej! Zapewne widzieliście już zapowiedź najnowszej kolekcji Colour Alike Neon goes Pastel? To już druga letnia kolekcja w tym sezonie! Z tej okazji chciałabym pokazać Wam, tak na szybko jak prezentują się neonowo-pastelowe buteleczki oraz dwa szybkie słocze klasycznych lakierów do malowania 646 better go smooth - żółtego647 so smooth - zielonego. Kolekcja składa się z 5 kolorów, przeznaczonych do samodzielnego malowania oraz stemplowania. Zauważyłam, że lakiery do malowania są ciut jaśniejsze niż lakiery do stemplowania, różnią się stopniem nasycenia.



Lakiery do malowania:
  • 644 smoo(th)eory - neonowo-pastelowy róż
  • 645 smooth moves - neonowo-pastelowa brzoskwinka
  • 646 better go smooth - neonowo-pastelowy żółty
  • 647 so smooth - neonowo-pastelowy zielony
  • 648 life's smooth - błękitny niebieski  (najmniej neonowo-pastelowy, ale pasuje do kolekcji:))

Lakiery do stemplowania:
  • 60 coco - neonowo-pastelowy róż
  • 61 tiger - neonowo-pastelowa brzoskwinka
  • 62 rocky - neonowo-pastelowy żłóty
  • 63 lucky - neonowo-pastelowy zielony
  • 64 boo - błękitny niebieski

Nie udało mi się jeszcze przetestować lakierów, gdyż mam je tak na prawdę od piątku wieczór, ale udało mi się zrobić szybki słocz dwóch kolorów do malowania. Mowa tu o kolorach 646 better go smooth i 647 so smooth
Co do aplikacji to trzeba wykazać więcej cierpliwości by dokładnie pomalować paznokcie. To trochę lepsza wersja lakierów pastelowych jeśli chodzi o aplikację. Na początek proponuję nałożyć naprawdę cieniutką warstwę lakieru, następnie dodać kolejną. Na moich paznokciach widzicie 3 cienkie warstwy. Na szczęście lakiery szybko wysychają. Ich konsystencja jest dosyć rzadka.
Duet tych dwóch kolorów będzie idealnie pasować do opalonych dłoni, stóp. Ja w tym roku mogę tylko pomarzyć ;)



 Kolekcja Neon goes Pastel powinna być dostępna jeszcze dzisiaj!

Komentarze

  1. Ciekawe koktajlowe kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolory, uwielbiam takie pastelowe odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta zieleń wygląda przepięknie! Generalnie cała kolekcja mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę, a który najbardziej? :)

      Usuń
    2. Ciężkie pytanie. Myślałam, że niebieski ale widząc kolejne swache skłaniam się może do różu ...

      Usuń
  4. Świetne kolory, bardzo w moim stylu. :D Czekam na swatche. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już pojawił się kolejny z kolorem różowym i brzoskwiniowym, zapraszam :)

      Usuń
  5. piękne lakiery! jestem fanką neonowo-pastelowej kolekcji Color Club, ale są koszmarne jeśli chodzi o aplikację, fajnie że CA wypuściło swoją kolekcję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może te bardziej Ci podpasują?

      ps. nawet nie wiedziałam, że Color Club ma taką kolekcję, muszę na nie luknąć ... chociaż sama mówisz, że się kiepsko nakładają :/

      Usuń
  6. Świetne na lato, na pewno genialne do opalonych dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! ja w tym roku mam jedynie opalone dłonie :P

      Usuń
  7. O jeżu jakie cudowne, wszystkie chcę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. całkiem fajne, ostatnio sporo lakierów nowych u Colour Alike ...

      Usuń
  9. Solo wydają mi się jedynie "ładne", ale razem wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics