OPI Kolekcja Lisbon Wiosna/Lato 2018

Tej wiosny przenieś się z OPI do jednego z najbardziej malowniczych i uroczych zakątków Europy. Najnowsza kolekcja OPI Lisbon odkryje przed Tobą kolorowy świat stolicy Portugalii. 



Kolorem przewodnim tej kolekcji jest miętowy Closer Than You Might Belém – z tym odcieniem na paznokciach Lizbona będzie Ci jeszcze bliższa. Kolor żółtych tramwajów, przemykających ulicami Lizbony odnajdziesz w odcieniu: Sun, Sea and Sand in My Pants, a niepowtarzalne dachy portugalskich domów odzwierciedla odcień palonej cegły A Red-vival City. Ulice Lizbony to także róż i czerwień. Kto odwiedził kiedyś Cais do Sodré, czyli słynną Różową Ulicę może przywołać jej wspomnienie w odcieniach No Turning Back From Pink Street, Tagus in That Selfie! czy intensywnej czerwieni We Seafood and Eat It. Tu, gdzie nowoczesne muzea spotykają się z okazałymi, historycznymi budowlami, odnajdziemy rdzawy odcień Mad It To the Seventh Hill! oraz przypominający różowe perły Now Museum, Now You Don’t. Różowe elewacje budynków zobaczysz w kolorach Lisbon Wants Moor OPI i You’ve Got Nata On Me, a lizbońskie azulejos odnajdziesz w niebieskim Tile Art To Warm Your Heart i białym Suzi Chases Portu-geese

Patrząc na kolory z letniej kolekcji Lisbon, mam ochotę tam pojechać! Chociaż móc na chwilę się tam przenieść.  Intensywne, różnobarwne kolory zachęcają do odwiedzenia tego miejsca. Zapraszam Was na sesję zdjęciową!



Kolory są świetnie napigmentowane możecie obejrzeć je poniżej jak wyglądają w buteleczkach. W następnym odcinku przejdziemy do słoczy lakierów!


Kolekcja dostępna jest w 12 kolorach w trzech systemach: tradycyjnych lakierach OPI, lakierach o przedłużonej trwałości Infinite Shine oraz systemie GelColor. W tej kolekcji OPI zaoferowało nam również bonus w postaci 6 limitowanych kolorów w tradycyjnym lakierze: perłowy Hittin’ The Portuguese Pavement, biały Set Apart By Tile Art, połyskujący fiolet And The Raven Cried Give Me More, błękitny Can I BairroThis Shade?, delikatny róż Climb Every Castle i połyskujący czerwony I Absolutely Amador-ya.

Koniecznie dajcie znać, który z kolorów podoba Wam się najbardziej! Ja mam kilku faworytów, ale o tym innym razem! Buźki ...

 Instagram  @antii_ecosmetics



Komentarze

  1. Kolory fajne, typowo letnie :) Tak się składa, że w kwietniu jadę do Portugalii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo te róże są w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale kolory! Odrobinę nie w moim stylu, ale widać że są bardzo radosne, kojarzące się z Portugalią, jak opisałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kolekcja, bardzo zróżnicowana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne, ten żółty wpadł mi w oko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwyciła mnie ta gama kolorystyczna! Barwnie, świeżo. No lato wypisz... wymaluj! 😉 Może nie tylko przetestuje kolekcje Lisbon, lecz także odwiedzę w tym roku sama stolice Portugalii 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten niebieski absolutnie skradł moje serce :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy post z zimową parką, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się zdziwiłam jak odebrałam paczkę z kolekcją. Made It To The Seventh Hill na zdjęciach reklamowych wyglądał jak pastelowy, perłowy róż, a w buteleczce to taki odcień różowego złota. Ładny, ale ja się nastawiłam na tę wersję ze zdjęć :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Tile Art To Warm Your Heart wygrywa :) boski jest ten kolor!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics