Motyw zwierzęcy na paznokciach - Hot Sand (stempel) by Colour Alike

Hej! Nawiązując do wcześniejszego wpisu TU, chciałabym pokazać Wam jeden z 8 lakierów do stemplowania z kolekcji Tropical Rainbow by Colour Alike. Hot Sand (88) to lakier w kolorze beżowo - piaskowym o wykończeniu holograficznym. Za pomocą tego lakieru możemy wyczarować mnóstwo ciekawych wzorów, zdobień. Sam kolor jest neutralny i pasuje niemalże do wszystkiego i na każdą okazję. Mimo, że odcień nie rzuca się w oczy, to za sprawą holograficznego wykończenia i promieni słonecznych jest mocno zauważalny i potrafi zrobić duże wrażenie. 





Chociaż jeszcze nie pokazywałam moich nowych płytek od Moyra, to nieustannie ich używam. Polubiłam je, mają ciekawe, oryginalne i niepowtarzalne wzory. Powyższy wzór pochodzi z mini płytki "mini Series No. 101 Angels Will Cry". Połączyłam go z niebieskim kobaltem z najnowszej kolekcji letniej Gypsy Spirit by Jessica Cosmetics (więcej informacji i zdjęć możecie zobaczyć TU).  Lakier Hot Sand (88) jak widać stempluje bez zarzutu. Jest mocno napigmentowany i dobrze odbija nawet najbardziej wymagające wzory. Wiem, że wiele osób pyta czy działa ze stemplem B. Loves Plates Jumbo, moja odpowiedź brzmi tak, bo tylko tego stempla używam. Recenzja stempla TU. Całość pokryłam topem Orly. Zapraszam do przejrzenia zdjęć :)


I jak Wam się podoba Hot Sand?
 Lakiery dostępne na stronie colouralike.pl

 Instagram  @antii_ecosmetics




Komentarze

  1. Kobalt jest genialny, jestem w nim zakochana! Holo stanowi idealne uzupełnienie, świetny mani!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics