Colour Alike Kolekcja Tropical Rainbow - lakiery do stemplowania

Cześć! Jedną nogą wita nas jesień, a ja mam jeszcze do pokazania kolekcję letnich lakierów do stepmlowania Tropical Rainbow od Colour Alike. Jakby nie patrzeć za oknem mamy lato w pełni, zresztą moim lakierowym okiem uważam, że są to kolory całoroczne, na które my lakieromaniaczki długo czekałyśmy, bo kto nie lubi odbijańców i do tego jeszcze holo, no kto? ;) No właśnie! To najpiękniejsza stemplowa kolekcja, zapraszam na kilka ujęć.




W skład kolekcji wchodzi 8 różnobarwnych lakierów, utrzymanych w letniej kolorystyce. Jak już wspomniałam i nie zawahałam się tu napisać, to najpiękniejsza stemplowa kolekcja. Dopracowana i odpicowana w każdym calu. Do tego wszystkie kolory bajecznie i bezbłędnie stemplują. Pierwsze swatche możecie zobaczyć na czarnych wzornikach. Magia, prawda? Nie muszę mówić i pokazywać jak na innych bazach lakierowych bo chyba już mi wierzycie :) Oczywiście takie zdjęcia już mam przygotowane, kwestia ich pokazania. Kolory są mocno napigmentowane. Kolorystycznie można używać ich cały rok, bo taki kolorowy akcent na paznokciach jest nawet wskazany, nie tylko latem :)




Love Potion (81) - malinowa, mocno nasycona czerwień, holograficzny 

Exotic Ponch (82) - żywa, zwariowana pomarańczka, holograficzny

Havaiian Blue (83) - niebiesko - turkusowy, holograficzny

Purple Mojito (84) - fioletowy, holograficzny

Grenadine (85) - nietypowy różowy, holograficzny

Kiwiiz (86) - limonkowy, kiwii, holograficzny

Aquarium (87) - boski zielony, holograficzny

Hot Sand (88) - piaskowy, beżowy, holograficzny

Lakiery Colour Alike nie zawiera: toluenu, formaldehydu, ftalnu dibutylu, żywicy formaldehydowej, kamfory.  5-free*, 100 %wegański.




 Ja już mam swoich ulubieńców, a TY?

Lakiery dostępne na stronie colouralike.pl

 Instagram  @antii_ecosmetics


Komentarze

  1. Cudna jest ta kolekcja. Ciężko o ulubieńców - wszystkie piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są i ciężko wybrać swojego ulubieńca, bo na prawde wszystkie kolory sa czadowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piekne kolory. Lakiery Colour Alike bardzo lubiłam, żałuję, że nie mają hybryd.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics