OPI Kolekcja Peru jesień/zima 2018 - kolory limitowane - swatche

Dzień dobry moi Drodzy! Po kilkudniowej przerwie przychodzę z nową porcją zdjęć, czyli limitowanymi kolorami kolekcji Peru marki OPI. Po raz kolejny, OPI zaskakuje nas dodatkowymi kolorami. Dla przypomnienia dodam, że lakiery można kupić jedynie w tradycyjnym lakierze, w 6 odcieniach w sklepie manimani.pl Jeśli nie mieliście okazji zobaczyć jak prezentuje się podstawowa kolekcja Peru to odsyłam Was do wpisu, o TU, a także na mój Instagram, TU




Take a Hike on the Inca Trail - delikatna morelka. Kryje bardzo dobrze, wystarczą 2 warstwy do ładnego wyglądu. Podczas nakładania lakier nie smuży i ładnie się poziomuje. 




I Archeologically Dig You - podobny do poprzedniego, jednak zupełnie inny. Odnajdziemy w nim nuty brzoskwini. Krycie na plus, 2 cienkie warstwy, zero smug. 



You Crossed the Nazca Line! - zgaszony, elegancki różowy. Cudo! Ostatnio nosiłam go na paznokciach, wygląda obłędnie. Na paznokciach 2 warstwy, maluje się nim idealnie.


 Andean Culture Club - szary z dodatkiem zielonych tonów. Na paznokciach 2 warstwy. 



Ayahuasca Made Me Do It - zielony, kremowy bardzo oryginalny. Na paznokciach wygląda pięknie, zwłaszcza jesienią kolor ten uzyska moc ;) Na paznokciach również 2 warstwy. 






Spice of Peruvian Life - koralowy, żywy róż, aktualnie mam go na paznokciach. W okresie wakacji nosi się go super. Myślę, że jesienią także zagości na moich paznokciach, bo już zdążyłam go polubić. Na paznokciach 2 warstwy. 


***



Moi limitowani faworyci to zdecydowanie róże - zgaszony You Crossed the Nazca Line! i koralowySpice of Peruvian Life, a także boska zieleń Ayahuasca Made Me Do It <3 Całej reszcie nie mówię nie, bo świetnie sprawdzi się pod jesienne wzory na paznokcie! A Ty masz swoich faworytów w kolekcji kolorów limitowanych?

A może jednak wybierasz podstawową kolekcję Peru? Podziel się swoją opinią :)



Lakiery dostępne na stronie manimani.pl 

 Instagram  @antii_ecosmetics

Komentarze

  1. Śliczne kolorki. Widzę tu kilka dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się takie kolorki, zwłaszcza latem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ayahuasca Made Me Do It dla mnie najlepszy :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę piękna kolekcja! Sama nie wiem, który ładniejszy! Chyba ta przybrudzona zieleń podoba mi się najbardziej :)

    Ja również uwielbiam geometryczne wzory! Na prawdę pasują do każdej wersji kolorystycznej, a w połączeniu z gradientem lub czymś błyszczącym pozwalają nawet osiągnąć efekt WOW! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne, na prawdę robią wrażenie ! Śliczne ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory, klasyczne. Szkoda, że nie ma niczego z drobinkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy kolor baaardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics