Venus Nature - koncentrat do rąk i paznokci | koncentrat do stóp | maska do stóp i paznokci

Cześć! Przechodząc do sedna, przygotowałam 3 recenzje produktów pielęgnacyjnych marki VENUS Nature: * Koncentrat odmładzający do rąk i paznokci, *Koncentrat do stóp zapobiegający zrogowaceniom * Maska do stóp i paznokci. Można powiedzieć, że wpis "na czasie" ponieważ lada dzień wszyscy odsłonimy nasze stopy! Czy już o nie zadbałaś/eś? A może dbasz o nie przez cały rok? Mimo wszystko zachęcam do poczytania, bo myślę, że moja opinia może Was zaciekawić oraz bliżej poznać pielęgnację marki VENUS Nature.


Kiedy na półkach Rossmanna zobaczyłam nowości od VENUS Nature od razu wrzuciłam je do koszyka. Bardzo lubię testować nowinki pielęgnacyjne (w sumie to kocham wszystkie kosmetyki :P), gorzej jak coś mi nie przypasuje, ale dzisiejsze recenzję są wszystkie na plus :)



  • Koncentrat odmładzający do rąk i paznokci | miód, pomarańcza, cytryna | 50 ml - ok. 8 zł 
Odmładzający koncentrat do rąk i paznokci Venus Nature pozwoli Twojej skórze poczuć się młodziej i piękniej. Specjalnie opracowana receptura regeneruje i odbudowuje naskórek pomagając powstrzymać procesy jego starzenia.

Składniki aktywne: 
Ekstrakt z miodu – działa na skórę odżywczo, energizująco, a także łagodzi podrażnienia i przyspiesza gojenie naskórka, utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia skóry oraz wzmacnia jej elastyczność.

Ekstrakt z cytryny – bogaty w wit. C zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry i pomaga w walce z przebarwieniami. Zawiera flawonoidy, które pomagają zachować młodą i gładką skórę na dłużej oraz fitohormony dzięki którym skóra jest napięta.

Ekstrakt z pomarańczy – chroni skórę przed szkodliwym działaniem  wolnych rodników, aktywuje procesy regeneracji, nawilża, zwiększa elastyczność i jędrność, odżywia i rewitalizuje zmęczoną i przedwcześnie starzejącą się skórę.

Nie zawiera: SLS, SLES, olei mineralnych, ekstraktów i barwników syntetycznych oraz składników pochodzenia zwierzęcego.

Skład: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Glyceryl Stearate Citrate, Glyceryl Stearate SE, Glycerin, Propylene Glycol, Mel Extract, Citrus Aurantium Dulcis Fruit Extract, Citrus Limon Fruit Extract, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Parfum, Carbomer, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Coumarin.

Moja opinia:

Minimalistyczne opakowania, ładny design zachęcił mnie do wypróbowania kosmetyków VENUS Nature. Jako pierwszy pod lupę weźmy koncentrat odmładzający do rąk i paznokci. To nic innego jak krem do rąk, ale zyskał ładną, nowszą i nawet bardziej zachęcającą nazwę "koncentrat". Ma przyjemny, dość słodki zapach miodu, pomarańcza i cytryny. Nie potrafię określić, która z nut zapachowych jest na pierwszym miejscu, bo kiedy wącham - raz wyczuwam jako przewodnią nutę miodu, a raz pomarańczę i cytrynę? Całość tworzy zapach lata - takie jest moje skojarzenie. Dla kobiet w ciąży, bądź zaraz po ciąży może wydawać się zbyt słodki - ja tak miałam i przez długi czas nie mogłam używać. Krem szybko się wchłania, nie zostawia tłustej warstwy. Niewielkie opakowanie łatwo schować do torebki, bądź zabrać w podróż. 


  • Koncentrat do stóp zapobiegający zrogowaceniom | olejek lawendowy, mięta, kwasy AHA | 50 ml - ok. 8 zł
Dzięki bogatej w składniki naturalne recepturze produkt błyskawicznie nawilża i regeneruje, pobudzając procesy odnowy komórek naskórka. 



Koncentrat Venus Nature błyskawicznie nawilża i łagodzi oraz intensywnie odbudowuje warstwę lipidową naskórka. Już po pierwszym użyciu stopy staną się niezwykle miękkie, zregenerowane i gładkie. 



Składniki aktywne:



Olej lawendowy – łagodzi, chroni i działa przeciwutleniająco.

Olejek miętowy – odpręża i odświeża zmęczoną skórę stóp.

Witamina E – działa antyoksydacyjnie i łagodzi podrażnienia.

Kwasy owocowe AHA – pomagają w usuwaniu problemów skórnych.

Moja opinia:

Przez jakiś czas używałam koncentratu jako kremu do rąk. Pięknie natłuszcza i nawilża nie pozostawiając tłustej powłoki. Dłonie są w bardzo dobrej, miłej w dotyku formie. Wielokrotnie stosowałam go do stóp. Stopy są miękkie, nawilżone i miłe w dotyku. Jednak nie do końca daje sobie radę w zapobieganiu zrogowaceniom. Może gdybym stosowała co 3-4 dni efekt byłby widoczny? Po wmasowaniu w stopy czuć lekkie chłodzenie, a to zasługa olejku miętowego. Mimo wszystko i tak uważam, że to całkiem dobry produkt. Połączenie nut zapachowych lawendy i mięty nie każdemu będzie odpowiadać, chociaż ja uważam, że to ciekawe i typowe dla stóp połączenie.


  • Maska do stóp i paznokci | masło shea, olej słonecznikowy, witaminy E i F | 75 ml - ok. 12 zł


Regenerująca maska Venus Nature intensywnie odżywi i zregeneruje suchą i szorstka skórę Twoich stóp. Czerpiąc z darów przyrody stworzono niepowtarzalny kompleks, który zmiękczy mocno zrogowaciały naskórek oraz wygładzi i nawilży paznokcie.

Kosmetyk stosowany regularnie wzmocni barierę ochronną, a kompres z użyciem skarpet zintensyfikuje działanie produktu. Stopy stają się miękkie i gładkie już po 1 użyciu*.

Składniki aktywne:

Masło Shea - intensywnie nawilżam odżywia i regeneruje skórę.

Olej Słonecznikowy - zmiękcza i wygładza, a także posiada właściwości kojące.

Witaminy E i F - działają antyoksydacyjnie i łagodzą podrażnienia, doskonale wpływając na kondycję skóry.

Skład: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate SE, Helianthus Annuus Seed Oil, Cetearyl Glucoside, Stearic Acid, Palmitic Acid, Cucumis Sativus Fruit Extract, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Zea Mays Oil, Rosa Moschata Seed Oil, Carbomer, Sodium Hydroxide, Magnesium Sulfate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Cymbopogon Schoenanthus Oil, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Lecithin, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Glycine Soja Oil, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citral, Geraniol, Limonene, Linalool.

Podobnie jak poprzedni koncentrat, maskę używałam również do dłoni. To genialny nawilżacz, natłuszczacz, tylko trzeba mieć dużo cierpliwości by się wchłonął. Tutaj potrzebujemy niestety trochę więcej czasu, ja zazwyczaj używałam na noc. Ale efekty są na prawdę genialne. Miękkie dłonie, odżywione skórki. Pod względem kosmetyku do stóp również nie mam nic do zarzucenia. Fajnie nawilża, zmiękcza, regeneruje i wygładza. Jak dla mnie efekt zauważalny już po pierwszym użyciu. Do maski dołączone są skarpety, jednak ja ich nie używałam, do wielokrotnego użytku są mało higieniczne. Używałam zwykłych skarpet bawełnianych. Maskę aplikowałam zawsze na noc, tak by krem mógł na spokojnie się wchłonąć. Kiedy wstawałam w nocy na karmienie dziecka, czułam maskę na stopach (ślizgałam się), także potrzebujemy można powiedzieć całej nocy na wchłonięcie. Maska jest bardzo wydajna, producent sugeruje, że wystarczy nam na 30 zabiegów. Ale tak na prawdę wszystko zależy od tego jakie mamy problemy, czy potrzebujemy grubszej warstwy itd. Maska ma zapach cytrusowy. 

Mieliście już styczność z kosmetykami VENUS Nature? 

 Instagram  @antii_ecosmetics








Komentarze

  1. Nie znam tych produktów, ale ogólnie bardzo lubię ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to ciekawe bo nie znałam wcześniej tej firmy. Muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta maska do stóp może być bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę je dopaść w Rossmannie. Pewnie też będę używać tych koncentratów jak kremów do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, ale chętnie się przyjrzę. Przydadzą się do pielęgnacji przed podróżami, a sezon tuż tuż!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę te produkty ale wyglądają bardzo zachęcająco. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. W Netto kupiłam na próbę koncentrat do stóp. Po pierwszym zastosowaniu byłam pozytywnie zaskoczona, efekt natychmiastowy. Po paru zabiegach postanowiłam poszukać gdzie mogę kupić koncentrat do stóp. Trafiłam na tą stronę, przeczytałam opinie i o innych produktach. Jestem zdecydowana na zakup wszystkich wyżej opisanych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Maska do stop jest swietna ale…w sklepie nie ma a na int.nie mozna zamowic…..czy jest jakas inna droga aby ten produkt kupic?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics