High Waist Hue by Misa - swatche, swatches

Lakier Misa High Waist Hue mam już ponad dwa lata. Z racji tego, iż zdjęcia były średniej jakości, a moje skórki wyglądały paskudnie, postanowiłam ulepszyć o kilka zdjęć lepszej jakości.


Lakier ma prostokątną buteleczkę i plastikową rączkę, podobną do lakierów OPI. Pędzelek wygodny i cienki podobny do lakierów Orly. Pojemność buteleczki to 15ml - całkiem sporo.


Misa High Waist Hue to jeden z odcieni nude. Ma w sobie odrobinę beżu ale także trochę brudnego różu.
Aplikacja wspaniała, nie pozostawia smug, w miarę szybko wysycha. Dla uzyskania dobrego efektu wystarczą dwie warstwy. 

Zobaczmy jak wygląda na pazurkach



Lakier o wykończeniu kremowym. Jak już wspomniałam lakier mam ponad dwa lata, a jego konsystencja jak sprzed dwóch lat. Lakier nawet odrobinę nie zgęstniał, jest nawet rzadki i nie podchodzi konsystencji gęstej.





Zdjęcia robione w świetle dziennym, prócz pierwszego. Napiszcie czy Wam się podoba, wkrótce pokaże Wam bliźniaka tego cielaczka!

Komentarze

  1. Ładny kolorek. :) Taki dzienny.

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie. :)
    http://xdominikax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny, ładny cielaczek :) od czasu do czasu lubię takie neutralne kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takimi cielaczkami, ale ten jest całkiem interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja go miałam .. śliczny jest, rewelacyjnie się prezentował .. tylko z aplikacją miałam problem. tak jakby zgęstniał ... kurcze, miałam sobie odpuścić Misę .. no :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor nie moj ale uwielbiam lakiery Misy i pieknie sie u Ciebie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. czy w pierwszych słowach postu sugerujesz użycie PS ? XD
    Ale masz ładne logo na fociach o.O TEŻ CHCĘ!!!!pomocy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niee, nowe szkło:P
      poprzednie zdjęcia robione były bardzo dawno, jak zaczynałam przygodę z paznokietkami:P

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics