17 mar 2012

MIYO nailed it! Sunny nr 11 - swatche, swatches

TU PAZNOKCIE! CHCEMY KOLORU! takim hasłem wita nas się linia lakierów MIYO nailed it!
Z racji tego, że w końcu przyszła wiosna, mniej my nadzieję że na stałe - pomalowałam sobie paznokcie na kolor żółty - SUNNY. A co! To słoneczny, kurczaczkowy odcień żółci o wykończeniu kremowym.


Przeważnie mnie wam problemy z kolorem żółtym, a to tępo się nakłada lub nie równo, a to odbarwia płytkę, a to smuży, tak mogę rzec że ten lakier pod względem technicznym jest idealny! Szybko wysycha, nie smuży, dobrze się nakłada i do tego ładnie błyszczy a jego konsystencja jest w sam raz do malowania.


Bardzo fajny kolor, lakier jako baza pod stemple i inne zdobienia. Nawet sama dzisiaj próbowałam coś zmalować, wyszły mi nieco dziwne wygibasy.

i jeszcze pokaz zbiorowy lakieru MIYO Sunny nr 11



a do tego wszystkiego cena bardzo niska ok. 5zł


WIOSNA, WIOSNA, WIOSNA ...

30 komentarzy:

  1. Nie mam żadnego żółtego - ten jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny!:) aż człowiekowi chce się uśmiechać jak zobaczy się takie kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny, szkoda tylko że u mnie nie ma Miyo :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi zaświeciło w oczy ;D Lubię takie neony. Niestety mam już 3 odcienie żółtego i na 4 się nie zdecyduje ;D Nie zmienia to faktu że bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie takiego słoneczka szukam, tylko gdzie znajdę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w drogerii Jasmin lub w małych, osiedlowych drogeriach ...

      Usuń
  6. Jaki śliczny, aczkolwiek obawiem się ze moje rece nie wyglądały by wnim zbyt specjalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można spróbować, a cena kusząca ;)

      Usuń
  7. O rany! przepiękny! taki nasycony, intensywny... cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też dzisiaj już wiosna :)) ale śliczny ten żółtek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest boski! to moja pierwsza myśl :D i ostatnia tego dnia :P pada na twarz...

    OdpowiedzUsuń
  10. o rany, zatkało mnie jak go zobaczyłam!:D rzadko zdarzają się takie piękne żółtki, kurcze. Ostatni w szafie Miyo nie widziałam nic żółtego, może w tym tygodniu go gdzieś znajdę, bo przyznaję, że zrobił na mnie wrażenie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. oż ty, ale oczojeb - ale cudowny oczojeb :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rzeczywiście słoneczny :D
    ale ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za taką cenę taki świetny lakier? Niemożliwe.Świetny,żywy odcień zakochałam się w nim;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super kolor muszę taki poszukać

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny! Niedawno polubiłam żółte lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  17. hehe ale odblask :D fajny na lato

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor przepiękny. <3<3
    Zakochałam się w nim. :D

    Zapraszam na rozdanie:
    http://the-fashion-and-you.blogspot.com/2012/03/szybkie-rozdanie-szybka-wygrana.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajny.
    Masz bardzo ładnie i równo pomalowane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę się przekonać do żółtych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowity.xD
    Chyba się zakochałam.;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

 
BLOG DESIGN BY Antiii