Herome Nail Hardener Extra Strong - odżywka do paznokci // kuracja 14 -dniowa

W swoich zbiorach mam kilka odżywek do paznokci, lecz używam ich w zależności od potrzeby. Jeśli wpadnę w szał malowania nimi paznokci oznacza to, że chcę odpocząć od kolorów. Zdarza się, że odżywka często stanowi moją bazę pod lakier. Moje paznokcie są z reguły twarde, nie łamią się , ani nie rozdwajają. Nie mniej jednak uważam, że odżywki nigdy nie za dużo :-)
Jakiś czas temu wpadła w moje łapki, odżywka Herome Nail Hardener Extra Strong

Od producenta:
Odżywka przeznaczona do bardzo słabych, rozdwajających się i łamiących paznokci. Produkt ten gwarantuje mocne paznokcie już po 14 dniach.

Jest to kuracja 14 dniowa. Ja stosowałam odżywkę nieco dłużej prawie miesiąc, po dwóch tygodniach przemiennie z lakierami. Jak już wcześniej wspomniałam, moje paznokcie są w ogóle twarde i nie należą do łamiących i rozdwajających się. Dlatego moja opinia nie będzie "bardzo wiarygodna". 

Odżywka jest koloru mlecznego, na paznokciach wygląda transparentnie. Myślę, że kolor jaki daję to też kwestia koloru płytki paznokcia. Zdjęcie po lewo przed nałożeniem odżywki, po prawo po nałożeniu odżywki.


Moją uwagę przykuła buteleczka odżywki. Połowę opakowania stanowi buteleczka z odżywką, drugą zaś aplikator - pędzelek, który ma 1,5 cm długości. Ścięta rączka nakrętki służy do odsuwania skórek (lecz ja nie korzystałam, ale daje taką możliwość).
Czytałam wiele opinii na temat odżywki Herome [...] to prawdopodobnie najlepsza odżywka na rynku.

Odżywkę można kupić na stronie www.beautyflo.pl

Macie swoje sprawdzone odżywki do paznokci??

Komentarze

  1. mam problem z takimi produktami - przyznaję. nic na mnie nie działa oprócz nawilżania płytki olejkiem. używam profilaktycznie eveline 8 w 1

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ciągle szukam swojego nr 1

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę spróbować. nie mogę znaleźć SWOJEJ odżywki.. :C

    trololollo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to i przed i po masz cudowne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygrałam swego czasu u MADY taką odzywkę olejek Herome i powiem Ci, że jestem z niej bardzo zadowolona.. Poza kondycją paznokci, świetnie działa na skórki.. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics