Colour Alike Typografia G - swatche

Cud malina, tak mogę określić Typografię G!


Kremowa malina, przypominająca mi poniekąd Essie Watermelon.
Nakłada się idealnie i kryje już przy jednej warstwie. Ja tradycyjnie dołożyłam kolejną.


Typografia G podobnie jak pozostałe lakiery mają nutę zapachową. 

Przypominam, że całą kolekcję Typografii możecie wygrać w Mrocznym Konkursie Halloweenowym. Więcej szczegółów TU


Lakiery możecie kupić na stronie colorowo.pl
Całą kolekcję możecie zobaczyć u mnie na blogu TU.

antiii

Komentarze

  1. śliczny kolor <3
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wygląda na pazurkach, bardzo lubię takie kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny kolor! pięknie się błyszczą!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy odcień czerwieni jest dla mnie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kusisz tym alfabetem :D praca już namalowana :) ale waham się czy wysłać, biorąc pod uwagę fakt, że Tamit też bierze udział...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nic nie przesłała, dajesz Chilli :D

      Usuń
    2. ale masz dar przekonywania :D zaraz coś wybiorę i podeślę, tylko jedno zdjęcie? :)

      Usuń
    3. max 3 ale tego samego mani :)))

      Usuń
  6. Kusiciel na maksa :)

    p.s
    kiedy pokażesz Zoyki? Mi ta Natty chodzi po głowie, pokaż ją prosze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dzisiaj ją zmyłam, po tygodniu noszenia, śliczna jest taka jesienna :))

      Usuń
    2. można liczyć na jakąś adopcje czy zostaje na dłużej :D?

      Usuń
  7. przepiękny kolor,uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładny ten lakier! mam coś podobnego ale chyba ciut jaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor, elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero na targach miałam okazję przyjrzeć się z bliska lakierom Colour Alike. Jeszcze nie robiłam próby na paznokciach... ciekawe czy mi się spodobają;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics