ORLY Mulholland 2016 Fall Collection - Cahuenga Pass

W jesiennej kolekcji Mulholland nie mogła zabraknąć jasnej lecz pomidorowej czerwieni. Czasami mam wrażenie, że jest bardziej czerwona, a czasami bardziej pomarańczowo pomidorowa. Wszystko zależy od światła jakie nas otacza. Dodatkowo nie jest w stu procentach idealnie kremowa, tylko jak widać półprzezroczysta, wiecie o co chodzi :) Nie zmienia to faktu, że aplikuję się bezproblemowo, a co najważniejsze nie odbarwia płytki paznokci. Przyjrzyjmy się bliżej.


Na paznokciach dwie cieniutkie warstwy pokryte preparatem nawierzchniowym Glosser firmy Orly. Pięknie nabłyszcza i tworzy jedną taflę. We wcześniejszym wpisie wspomniałam, że w jesiennej kolekcji zostały wymienione pędzelki, na takie jak w systemie Epix, co uważam za duży plus. Jak dla mnie dużo wygodniejsze podczas malowania paznokci. Jeśli nie widziałyście mojego numeru jeden kolekcji Mulholland to zapraszam TUtaj.



 Hillside Hideout | Cahuenga Pass |


Kolekcja dostępna od 1 września br. w sklepie www.orlybeauty.pl

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics