Golden Rose Color Expert nr 39

Hej Ho! Jeśli choć trochę podglądacie mój blog oraz to co na nim publikuję, to zapewne zauważyłyście, że rzadko kiedy na blogu goszczą lakiery Golden Rose. Zazwyczaj przeważają tu lakiery bardziej do użytku 'pro'. Ale w ubiegły rok, w mojej kosmetyczce pojawiły się głównie nowości od Golden Rose, z przewagą pomadek, kredek do ust, nie mogło też zabraknąć lakierów do paznokci. Taki cudem trafił do mnie jeden z dwóch kolorów z serii Color Expert, między innymi ten tu dzisiaj prezentowany z numerem 39. 


Za czasów gimnazjum (a było to na prawdę sto lat temu) używałam tylko lakierów Golden Rose, miałam ich całą gromadkę, bo tak na prawdę na naszym rynku tylko ta firma miała duży wybór kolorów, a że ja jestem poniekąd "sroczką" to musiałam mieć niemal wszystkie kolory. Przyznam, że od tamtej pory jakość lakierów poprawiła się o 99%. Czasami mam nawet wrażenie, że dorównują tym drogim markom, a cenowo nadal wypadają bardzo dobrze. 

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam przepiękną czerwień z różowym shimmerem o numerze 39. Uwielbiam czerwone, klasyczne czerwienie, czuje się w nich bardzo dobrze. To właśnie ten kolor w 2016 roku gościł na moich paznokciach najczęściej. Nawet częściej niż moje ukochane róże! Lakier kryje przy dwóch warstwach. Jest nieco żelkowy, całość daje bardzo ładne i szkliste wykończenie.




Ciekawa jestem czy Wy lubicie lakiery Golden Rose? 
Które kolory powinnam posiadać?

Komentarze

  1. Śliczny kolor! A shimmer dodał mu tylko uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, przez te drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lakiery ten marki. Idealne kryć br, przy niektórych kolorach wystarczy jedna warstwa. Dość długo się utrzymują. Cena boska,o bogatej kolorystyce juz nie wspomnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię lakiery Golden Rose ;) chociaż ostatnio rzadko kupuję 'zwykłe' lakiery, wolę odkładać na takie z wyższej półki, to zawsze gdy brakuje mi jakiegoś koloru, sprawdzam ich ofertę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier jest przepiękny. Jeszcze nie udało mi się upolować czerwieni z takim delikatnym shimmerem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics