Colour Alike Sweet September Collection Autumn 2017 - 70 Ruby Red

Cześć! Przed Wami następny stemplowy lakier z kolekcji Sweet September marki Colour Alike. To lakier z numerem 70 Ruby Red - malinowa czerwień. Jak już wspomniałam, uruchomiłam halołinową płytkę B. Love Plates B.09 Spooky Halloween i właśnie wzory na paznokciach pochodzą z tej płytki. Czerwone czaszki, czemu nie? ;)



Moją bazą jest przepiękny nudziak firmy Sophin Vinyl nr 100, który pokazywałam w tym miesiącu TU. Jeśli chodzi o lakier 70 Ruby Red, to będę się już po raz kolejny nieco powtarzać, ale jeśli ktoś wcześniej nie czytał to napiszę po raz kolejny. Lakier ma dobrą pigmentację, bardzo dobrze odbija wzory, co widać na zdjęciach. Nie zauważyłam, aby lakier barwił skórki. Wydaje mi się, że Colour Alike ostatnio wypuściło podobny odcień czerwieni, różnią się one jedynie tonami.


Na blogu pojawiły się już słocze lakierów z kolekci Sweet September!







Komentarze

  1. Wyszło halloween na słodko! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda czerwony wzorek na naturalnym lakierze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło :) a powiedz mi czy ta czerwień nie farbuje płytki z wzorami? Ja mam czerwień do stempli z Moyra i tak strasznie mi zafarbowała płytkę metalową ze mnie cholera bierze. Ani ją do zdjęć pokazać ani doczyścić :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, pamiętam jaki był szał w modzie na takie czachy jakieś dziesięć lat temu. :D Super mani na halloween. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy lakierów, ale rzadko maluję pazurki sama. Kiedy już to robię, to wierna jestem Revlonowi. Wzory są fajnie zrobione i choć Halloweenowe, to przyznam, że nie w moim guście, ponieważ wydają się takie "gimnazjalne" :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics