Orly Kolekcja Radical Optimism - swatche

Cześć! Wiosna już za pasem, może bliżej, może dalej, ale ja już osobiście mam dosyć zimy! Może nie była uporczywa, ale była, zawsze będę narzekać, bo nie lubię kiedy jest zimno. Wiosna, to ją kocham najbardziej, zwłaszcza kiedy przyroda budzi się do życia, a wraz z nią powstają nowe kolekcje chociażby lakierowe. To cieszy, taka mała radość :) Dzięki marce Orly moją ulubioną porę roku mogę poczuć znacznie szybciej z nową wiosenną kolekcją Radical Optimism. Kilka kolorów, bardzo radosnych, ciepłych i zmienia nastawienie do życia.




Radical Optimism pastelowo i radośnie

Przywitaj wiosnę pogodnie i radośnie. Zamień puchową kurtkę na stylowy płaszczyk, ciemne kolory zastąp pastelami. Wybieraj kobiece stroje, lekkie tkaniny, szykowne dodatki, a na paznokcie delikatne i świeże odcienie ORLY. W najnowszej kolekcji Radical Optimism znajdziesz mleczny, romantyczny róż Coming up Roses, rozbielony koral Positive Coral-lation, słodką brzoskwinię Everythings Peachy, piaskowy nude Lovella, zwiewny opalizujący lila Spirit Junkie i lazurowy błękit Glass Half Full. Każdy z tych subtelnych kolorów wprawi Cię w wiosenny, optymistyczny nastrój.



A teraz czas na swatche kolorów, jesteście gotowi?

LOVELLA - kremowo blado różowy beż. Jest piękny i powiem Wam, że pasuje do wszystkich pozostałych kolorów z niniejszej kolekcji. Ma całkiem przyjemną aplikację i kryje po nałożeniu 2 warstw. Nie smuży, tworzy ładną taflę połysku, ale tak już ma większość lakierów marki Orly.


EVERYTHING'S PEACHY - jasna, bardzo delikatna, kremowa, rozbielona brzoskwinka. Fajnie wygląda w połączeniu np. z lakierami: Lovella lub Positive Coral-Action. Ten lakier również potrzebuje nałożenia 2 warstw. 



POSITIVE CORAL-ACTION - średni, rozbielony koral. Ma w sobie nuty pomarańczy. Świetnie współgra z lakierami: Lovella i Everything's Peach, ale nie jest moim faworytem, ponieważ pomalowane paznokcie dziwnie współgrają z kolorem mojej skóry i nie czuję się w nim najlepiej, ale na pewno znajdzie swoje zwolenniczki, bo kolor jest bardzo ładny. Krycie bardzo dobre, 2 warstwy.




COMING UP ROSES - jasny, lecz lekko przybrudzony róż. Taki nieco romantyczny. Co ja mogę powiedzieć Wam o tym kolorze, nic innego jak tylko, że jest piękny! Fajnie się nim maluje i pasuje oczywiście do mojego faworyta lakierowego Lovelli <3 Na paznokciach 2 warstwy.



SPIRIT JUNKIE - oh i ah! co za cudo! jasny, lawendowy z delikatnym różowym shimmerem, który tworzy lekką poświatę. Myślę, że nie jednej z Was zawróci w głowie! Pod względem koloru, aplikacji ideał :)



GLASS HALF FULL - soczysty, bardzo żywy lazurowy błękit, taki smerfowy! Jest lekko tajemniczy bo ma w sobie ukryty również niebieski shimmer. Jest piękny, ale ... no nie mogę się do niego przekonać, chociaż jak robiłam swatche całej kolekcji i pomalowałam nim paznokcie to moja mama stwierdziła, że właśnie ten jest najładniejszy. Pewnie przyznacie, że miała rację ? ;) Akurat ten lakier, jakoś rozlewał mi się, musiałam wykazać więcej uwagi, ale oczywiście dałam radę jak przystało na "zaawansowaną" lakieromaniaczkę :)


Podsumowując! Jak zawsze ORLY dało radę, wiosenna kolekcja Radical Optimism jest piękna kolorystycznie! Moimi faworytami zdecydowanie są: Lovella, Coming Up Roses oraz Spirit Junkie, chociaż nawet trochę podoba mi się niebieściak - Glass Half Full. Może w połączeniu z Lovellą fajnie się sprawdzi? Dodam, że wszystkie lakiery mają bardzo dobre krycie, jedynie Glass Half Full delikatnie płatał mi figle, bo jest dosyć lejący.




Kolekcja dostępna od 1 marca br, także w wersji hybrydowej,

Skusisz się na któryś z kolorów?

 Instagram  @antii_ecosmetics

Komentarze

  1. Wszystkie kolory są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niebieski i fiolet najładniejsze :) choć pierwszy ten jaśniutki też jest piękny - zgodzę się z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne teraz mają kolory! Ten beż(?) jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie kolekcja jest bardzo optymistyczna! Spodobały mi się wszystkie odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją uwagę zwrócił SPIRIT JUNKIE. Wiadomo - fiolet! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo spodobał mi się ten błękit!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics