China Glaze Heart Of Africa

W swojej kolekcji lakierowej posiadam tylko jeden lakier firmy China Glaze - Heart Of Africa. Nie mam porównania co do innych kolorów tej firmy. Ale tak w skrócie o Heart Of Africa. Lakier koloru wiśni, wina ,podchodzi pod bordowy. Dobrze się nakłada, wygodny pędzelek, w miarę szybko wysycha, dobrze kryjący,jedna warstwa wystarczy by uzyskać kolor jak w buteleczce. Posiada shimmer, który na płytce paznokcia jest niewyczuwalny.
Na zdjęciu jedna warstwa, zdjęcia z fleshem


Komentarze

  1. Mmmm...
    Uwielbiam taki kolor tylko jakby był bez drobinek.

    Pozdrawiam:
    lady-flower123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety,bez drobinek nie posiadam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolorek :)

    http://paznokcie-kamilkamilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny Metalik Antii. Bloga dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie - http://werka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje dziewczyny :)
    Werka dodałam również:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przypomina mi straaasznie 'Mommy kissing Santa' ze świątecznej kolekcji CHG.. co nie zmienia faktu, ze kolorek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosi, jak będziesz miała chwilkę to odezwij się do mnie plisss - kattiepl@gmail.com
    :**

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics