Orly Birds Of a Feather cz.I - swatche, swatches

Już jutro w sprzedaży nowa kolekcja Orly Birds Of a Feather !

Dzisiaj pokaże Wam 3 z nich ...

1.Fow play
Fiolet z  niebiesko-pomarańczowo-czerwono-złotymi flejksami. To zdecydowanie mój faworyt jesiennej kolekcji. Krycie 2 warstwy.

2. Lucky Duck
Zieleń, stonowana jakby lekko przybrudzona. To jedyny krem w tej kolekcji. To także mój ulubieniec!



3. Nite Owl
Beż ze srebrnymi drobinkami. Krycie 2 warstwy.


dostępne od 1 września http://orlybeauty.pl/

Zapraszam jutro do części II.

Komentarze

  1. chyba sie zakochalam w fowl play :)po prostu piekny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fow Play jest po prostu cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fow Play!!!
    Czy on jest podobny do Merry Midnight OPI czy mi się tylko zdaje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Malinowa WIosna - bardzo podobny, tylko Orly wydaje mi się być troszkę ciemniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba zdecydujue sie w koncu na moj pierwszy lakier Orly - Fowl Play wlasnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie kupić Lucky Duck :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fow play - jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nite Owl - bardzo, bardzo fajny kolorek! faktycznie, każdy ma w sobie coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics