Models Own HyperGel Coral Glaze

Hej kochani, 
dziś Wam chciałam zaprezentować moją pierwszą modelkę lakier Models Own z kolekcji HyperGel.
Pierwsza próba z modelką była dla mnie szczególnie ważna, gdyż słyszałam, że lakiery tej firmy bywają specyficzne podczas aplikacji, ale chciałam sama to sprawdzić i ocenić. 
W moim posiadaniu są dwa lakiery, ale na pierwszy ogień niech idzie Coral Glaze. To przecudowny koralowy odcień z nutą brzoskwini. Nie potrafię dosłownie opisać koloru, dla mnie jest przepiękny no i już, szczególnie teraz na wiosnę ...



Czym charakteryzuje się seria HyperGel?
Już sama nazwa wskazuje, lakiery te tworzą żelowy efekt bez użycia lampy UV.

Lakier ma gęstszą konsystencję od pozostałych lakierów i wiem, że niejednej osobie może przysporzyć problemów podczas malowania, ale ja w dniu malowania miałam dobrą passę i poszło jak po maśle :)


Jest mega napigmentowany, kryje przy pierwszej warstwie i nie smuży.

W słońcu przybiera więcej barw pomarańczowych, zdjęcie poniżej ...


Mimo konsystencji, nie zniechęciłam się, choć mam tylko dwa kolory HyperGel to chcę ich więcej
<3

Modelki dostępne w sklepie internetowym MAANI.pl

antii

Komentarze

  1. jedna warstwa a wygląda świetnie ^^ kolor idealnie koralowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny ten kolor :) ale jakoś mnie do nich nie ciągnie. tzn do tych żelowych modelek, bo do modelek w ogóle to tak;) i cieszę się, że kilka ich mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię żelowe lakiery i wbrew pozorom dobrze mi sie nimi maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wielbiam takie kolory na wiosnę i lato:) Muszę tylko najpierw odratować moje paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo a co się stało, czyżby straciły kondycję :>

      Usuń
  5. 3 dni bez zastrzeżeń, później zmywam by mi się nie znudził :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny <3 a jak tak świetnie kryje to w ogóle marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny koral. ten kolor kojarzy mi się z latem i wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo nawet ładnie wygląda na paznokciach, a jakoś mnie do niego nie ciągnęło :) Ja rowniez jestem zachwycona kryciem tych lakierów. Czekam aż pokażesz turkus...na niego mam ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolor, idealny na wiosne/lato

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny kolor,takie właśnie kocham jak pojawia się słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezłe krycie przy jednej warstwie :) ciekawy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor idealny teraz na wiosnę, już jakiś czas temu zastanawiałam się nad zakupem, ale mam podobny kolor wśród swoich lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowity jest, wygląda jak hybryda! No i ten kolor - mój ideał po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  15. jest piękny, ale podejrzewam, że miałabym problemy z okiełznaniem konsystencji : )
    Antiii, jak u Ciebie tu teraz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam na paznokciach właśnie :) tylko niestety szybko mi ten lakier odpryskuje:( ale poza tym jestem zakochana w efekcie! A z nakładaniem dużych problemów nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest piekny, mam ich jeden mietowy lakier o jablkowym zapachu i jest genialny :) te rowniez wzbudzaly moja ciekawosc i moze jednak sie skusze na niego...

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny! trochę cukierkowy, ale podoba mi się. Na wiosnę idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor naprawdę piękny, ale mnie ta problematyczna konsystencja mocno zniechęca :(

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny kolor i ten połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny, uwielbiam koralowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękny jest! mam właśnie podobny kolorek z paese ale to nie to samo :O

    OdpowiedzUsuń
  23. mam straszną ochotę wypróbować tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Boski kolor, boski efekt, chcę! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics