SP Salon Perfect - Mint Julep

Na marcowym targach kosmetycznych postanowiłam zapolować na lakier w kolorze miętowym. Nim kupiłam ten, czyli SP Salon Perfect o nazwie Mint Julep, zorientowałam się, że w torbie mam już miętowym nabytek ale innej firmy ^^ Miętowa buteleczka tak mnie zauroczyła, że skusiłam się na drugiego miętuska. Buteleczki Salon Perfect przypominają lakiery China Glaze, opakowania nie wiele się różnią.


Firma Salon Perfect prezentuje niezwykle bogatą gamę kolorystyczną. Mogę zapewnić, że każdy wybierze coś dla siebie. Lakiery są ogólnie ciężko dostępne, ale z tego co mi wiadomo można je zakupić w drogeriach Hebe, lecz nie wszystkich.



Lakier ma dosyć rzadką konsystencję, która według mnie utrudnia malowanie. Na pędzelek zbyt dużo nakłada się emali, dlatego warto uważać podczas aplikacji.


Skoro jest już tak miętowo, to pokażę Wam jeszcze nowe bransoletki wykonane przez koleżankę. Prawda, że ładne? :)


Jak Wam się podoba Mint Julep i biżu w wydaniu miętowym?

pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. Kurde on mi bardziej pistację przypomina :) Ostatnio rementowali Hebe obok mnie i wstawili dużą szafę z lakierami, a w niej m.in. lakiery z tej właśnie firmy. Mają świetne kolory i o wiele większy wybór niż na targach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie mięty! :) Nie błękitne, ale właśnie lekko pistacjowe <3 A bransoletki śliczne, na taką z sową sama bym się skusiła ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładnie go zaprezentowałaś :) I lakier i bransoletki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolor lakieru, a bransoletki naprawdę mistrzostwo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor, uwielbiam miętę na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolor tego lakieru a bransoletki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatna i bardzo ładna miętka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest, muszę w końcu jakiś lakier tej firmy zakupić, odkąd widuję go w trójmiejskich Hebe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięny kolor, taki delikatny i jednocześnie wyrazisty... Romantyczny odcień :)
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor, ale z marką chyba jeszcze się nie spotkałam :)
    Bransoletki są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za lakierami, które są za rzadkie. Zdecydowanie jest to kłopotliwe. Aczkolwiek kolor tego lakieru jest naprawdę fajny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniały kolor *.* prześliczne biżu

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny kolor! Ale mam tyle mięt, ze nie moge kolejnej kupic : (

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor idealny :) piękny lakier, trafił w moje serce !

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcesz wygrać lakiery Salon Perfect to zapraszam na fanpage Piękno i Stylizacja z a.i. Polska, gdzie obecnie trwa konkurs w którym można wygrać fajne kosmetyki. Więcej dowiesz się tutaj: https://www.facebook.com/pieknoistylizacjaza.i.polska?ref=hl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics