Orly In the Mix - Midnight Show

Kolejną nowością lakierową na moim blogu jest  Midnight Show. Pochodzi on jak wiadomo z jesiennej kolekcji Orly - In the Mix. To czysty, kremowy granat bez żadnych drobinek. Długo czekałam, aż marka Orly wypuści na rynek właśnie taki kolor.


Ten granacik mogłabym zaliczyć do ideału. Dobrze nakłada się, na zdjęciach dwie warstwy, szybko wysycha i efektownie błyszczy, więcej do szczęścia mi nie potrzeba. A ponoć granat w tym sezonie ma być modny, dlatego też warto się w niego zaopatrzyć. 


Lakiery w sprzedaży na stronie www.orlybeauty.pl

Freestyle | Midnight Show |


Komentarze

  1. Zakochałam się w tym kolorze, jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie kolorki właśnie na jesieni :-) ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor, zresztą cała kolekcja bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest naprawdę piękny, nie da się przejść obok niego obojętnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a pretty color.
    Like it. Would you like to follow?
    Let me know,

    Kiss,
    www.shoeaholicandmore.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, taki głęboki kolor

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics