Pool Party by ShinyBox 7/2017

Hej! W ubiegłym tygodniu dotarło do mnie lipcowe pudełko Shiny Box zatytułowane "Pool Party". Shiny Box zaprosiło nas na Pool Party - imprezę pełną piękna, relaksu i niespodzianek. W lipcowym pudełku znajdziemy m.in. niezbędnik letniej pielęgnacji ciała - pełnowymiarowy żel aloesowy od marki Kueshi o wartości 45 zł i wiele wiele innych fajnych kosmetyków! Szata graficzna iście letnia i wakacyjna. Koniecznie zostańcie i zobaczcie co zawiera box!


Pierwszą nowością w lipcowym pudełku jest gazetka SHINY MAG, w której znajdziemy opis wszystkich produktów, kilka artykułów beauty oraz reklam.


Przechodząc do szczegółowej zawartości, w pudełku znajdziemy 8 pełnowymiarowych produktów. Pewnym upominkiem zapowiadanym na fanpegu shinybox był (1) żel aloesowy gel aloe vera pure 99% marki Kueshi (45,00zł/250ml) . W poprzednim pudełku również znalazły się dwa kosmetyki - tonik i balsam do ciała i rąk tej firmy. Opakowania wyglądają minimalistycznie, zachęcają do wypróbowania. Kiedyś już miałam styczność z żelem aloesowym, bardzo trafny kosmetyk zarówno sprawdzi się po opalaniu ale także po depilacji. Ukoi i przynosi ulgę. Chętnie przetestuję. 


W okresie letnim warto również zadbać o nasze dłonie i stopy. W tym pomoże nam (2) peeling i maska do stóp firmy Efektima (2,56zł/2x7ml).  Całość dopieścimy przepięknym (3) żelowym czerwonym lakierem marki Catrice (10,99zł/10,5ml). Luksusowe opakowanie, precyzyjny pędzelek i klasyczny kolor, już to lubię! Jak na prawdziwą lakieromianiaczkę produkt bardzo trafiony.
W swoim bagażu warto mieć (4) antybakteryjny żel do rąk  Cleanhands (3,29zł/30ml). Nigdy nie wiadomo kiedy będzie nam potrzebny. Produkt działa odświeżająco, antybakteryjnie, bez użycia wody. Składniki aktywne o właściwościach pielęgnacyjnych nawilżają i odżywiają oraz zapobiegają nadmiernemu wysuszaniu dłoni.


Wakacyjny klimat sprzyja różnym imprezom, weselom, a także grilowaniu. Po upalnym dniu pełnym wrażeń, czas na imprezę. Warto zaopatrzyć się w (5) bazę pod makijaż smooth your face by JOKO (22,99zł/15ml). Aby nasz makijaż był bardziej trwalszy warto użyć bazy, która przedłuża trwałość makijażu, nie wysuszając delikatnej skóry twarzy. Doskonale matuje, dzięki zawartym w składzie silikonowym polimerom. Sprawdza się w ekstremalnych warunkach, również samodzielnie, bez podkładu. Przeznaczona jest dla każdego typu skóry.Producent zapewnia, że kosmetyk nie ściąga i nie wysusza.


W pudełku znalazłam trochę kolorówki między innymi jasno różowy cień (6) Virtual w odcieniu 006 Perfetto (9,40zł/szt.) oraz (7) błyszczyk lip gloss marki Vipera Cosmetics w odcieniu brudnego różu, nieco neutralnym BU02 (9,50zł-13,60zł/szt.) - produkt wymienny 1 z 3.
O nasze włosy zadba szampon do włosów (8) hair reconstruction z linii salonplex firmy Syoss (11,49zł/500ml). Dziwnym trafem jeszcze nie używałam kosmetków tej firmy. 


Jako ambasadorka ShinyBox otrzymałam również dużą butlę micelarnej odżywki oczyszczającej firmy Schwarzkopf Professional, z której się na prawdę cieszę. Ostatnio coraz częściej zwracam uwagę na pielęgnację swoich włosów, a dzięki ShinyBox znalazłam bardzo fajne perełki, które mogę polecić swoim koleżankom.

Podsumowując, lipcowy box wpasował się w moje potrzeby. Po raz drugi zainteresował mnie produkt Kueshi, z chęcią wypróbuję szampon i odżywkę do włosów (tego nigdy nie za wiele), a także lakier do paznokci. Pozostałe kosmetyki również znajdą swoje zastosowanie. 

Ciekawa jestem czy Wam przypadł do gustu letni box? 
Dajcie znać co najbardziej Wam się podoba!

Miłego dnia! 

Komentarze

  1. Bardzo ciekawa zawartość paczki

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zadowolona z boxa, tym bardziej, że pojawił się w nim fantastyczny żel Kueshi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa zawartość tego boxa, ciekawe czy baza sprawdziłaby się u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNE PRODUKTY !! pozazdrościć boxa <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super box! Bardzo lubie produkty syossa. Chetnie wyprobowalabym tej bazy pod makijaz. Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się zawartość pudełeczka. Sama nigdy nie mogę się na nie zdecydować ;/ Obawiam się bubli :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten szampon i jestem z niego całkiem zadowolona. Zdziwienie, bowiem za marką Syoss nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics