Golden Rose Ice Chic nr 14 + zdobienie

Cześć :) Coraz bardziej wyczuwam jesień i z tego powodu sięgam po przygaszone, stonowane i nud(n)e kolory. Do takich zalicza się lakier Golden Rose Ice Chic z numerem 14. Stonowany, delikatny beżowo - brązowy lakier o wykończeniu kremowym. Stanowi klasyczną bazę pod zdobienia, ale też i lakier, który można solo nosić na paznokciach. Lakierów Golden Rose nie muszę nikomu przedstawiać bo Wszyscy je bardzo dobrze znamy. Powiem Wam, że serię Ice Chic lubię szczególnie, ponieważ mają wygodne pędzelki, którymi bardzo dobrze się maluje, ładne buteleczki i niezłe krycie.  




Lakier nakłada się bez zastrzeżeń. Ma dobrą pigmentację, na paznokciach z tego co pamiętam mam standardowo dwie warstwy. Ładnie błyszczy bez użycia top coatu. Kolor idealny na jesień. Lubicie takie kolory?




Na takiej bazie możemy stemplować prawie każdym kolorem z uwagi na to, że baza ma uniwersalny kolor. W tym przypadku moim lakierem stemplowym jest Colour Alike Blueberry Muffin. Wzór poznajecie? To płytka B. 08 Feather Fever, o której pisałam TU


Lubicie serię ICE CHIC? 

Instagram  @antii_ecosmetics

Komentarze

  1. kolor przecudny taki jak lubię :0 Ładnie też prezentuje się na paznokciu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne połączenie. Ostatnio mam fazę na jasne kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że Ice Chic razem z Rich Color to moje 2 ulubione serie tej marki. Miałam ostatnio okazję testować Color Expert i Ice Color i uważam, że mają gorsze krycie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny odcień na jesień! Mam kilka lakierów Golden Rose i jestem bardzo zadowolona z ich jakości. Świetny wybór w bardzo rozsądnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam nudziaki. Świetnie komponują się te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie kolory więc już sam mi się podoba a ze zdobieniem cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics