Mistero Milano Ultra VIVID | OH HEAVEN | nowości | wybrane kolory | promocja 30% na wszystko

Hej hej ... wracając po dłużej nieobecności przygotowałam dla Was kilka swatchy z nowościami marki Mistero Milano. Trzeba przyznać, że marka zaczęła wiosnę z prawdziwym przytupem, mnóstwem nowości. Czytając pozytywne komentarze w mediach społecznościowym sądzę, że zarówno kolekcja Ultra VIVID i OH HEAVEN bardzo przypadła Wam do gustu. 




Całej recenzji obu kolekcji niestety nie jestem w stanie Wam przedstawić, ale wybiórczo napiszę tu o wybranych przeze mnie kolorach. W pierwszej kolejności zaczniemy od bardzo żywej, energicznej kolekcji Ultra VIVID. W skład kolekcji wchodzi aż 9 kolorów. Kolory dedykowane są dla fanek klasycznych barw, ale też dla szalonych dziewczyn kochających eksperymentować z odcieniami. Warto pamiętać, że zawsze możemy skorzystać z dwóch wykończeń do wyboru - błysku (top Quick)i matu (top Thatt). Ja osobiście nie potrafię się zdecydować, którą wersję wolę bardziej, bo każdy kolor wygląda bardzo uroczo i niepowtarzalnie. Kolekcja Ultra VIVID jest wyjątkowa, już Wam mówię dlaczego! Lakiery mają kremową konsystencję oraz wysokiej jakości formułę. Świetne krycie lakierów, niezmienna intensywność lakieru oraz trwałość to atuty kolekcji. Samopoziomująca się formuła ułatwia rozprowadzanie lakieru, ograniczając ryzyko zalania skórek oraz smużenia do minimum. 


Moje kolory to:

SPICE UP (1143)  - ognista i energetyzująca czerwień z delikatną domieszką pomarańczowych nut. Na paznokciach wygląda wprost wyśmienicie, na wiosnę, lato jak znalazł! Dłonie wyglądają świeżo i są jakby bardziej rozświetlone. Ja jako fanka takich odcieni musiałam mieć swoją buteleczkę.



THINK PINK (1144) - nasycony, malinowy róż z delikatną domieszką czerwonych nut. I co mam Wam powiedzieć, no też musiałam go mieć :) Fanki klasycznych kolorów - musicie go mieć! Lakier pięknie kryje i też tak prezentuje się na dłoniach. To kolor, który mogłabym nosić przez 365 dni w roku, kocham róż i tyle. 



POW WOW (1145) - intrygujący, głęboki ultra fiolet z domieszką czerwonych nut. Z tym kolorem nie pozostaniesz niezauważona. Przyciąga wzrok i ciekawie się łączy niemalże z każdym odcieniem z kolekcji Ultra VIVID. Z różem (1144), pomarańczą (1142) czy żółtym (1141) będzie prezentować się wprost bajecznie! Do tego prosty, niebanalny geometryczny wzór i vłala!


***
Kolekcja OH HEAVEN jest kwintesencją delikatnej i romantycznej a jednocześnie barwnej natury Kobiet. Inspirowana kolorami nieba o zachodzi słońca, składa się z 10  nastrojowych odcieni pasteli, które sprawiają, że natychmiastowo zaczniesz "bujać w obłokach". Kto pobuja z taką kolekcją w obłokach? Ja bardzo chętnie :) Myślałam, że pastele mnie nie dotyczą, nie ruszą, ale kiedy patrzę na te kolory to chcę je mieć wszystkie! Nie wypowiem się co do konsystencji lakierów, bo jestem w posiadaniu tylko 1 lakieru jakim jest HEAVEN ON EARTH (1156). 



HEAVEN ON EARTH (1156) - to hit hitów tego sezonu! Do opalonych dłoni, ciała będzie wyglądać cudownie. To pomarańczowy koral, lekko neonowy, ah cudo! Zerknijcie na moje zdjęcia.



Wszystkie prezentowane kolory mają uprzednio nałożoną bazę flexi, dodatkowo dwie warstwy koloru. Każdy z nich bardzo dobrze kryje, idealnie poziomuje. Wykończenie zawdzięczam topu flexi. Nie potrafię wskazać faworyta, bo każdy jest inny, piękny i prezentuje się wyjątkowo! Za niedługo przedstawię Wam kolejną recenzję, bardzo fajnej bazy, która ma za zadanie jeszcze bardziej podkręcić kolorki :)


A Wy co sądzicie o nowych kolekcjach i kolorach? 
Ultra VIVID czy OH HEAVEN jest bliższa Waszemu serca?



Dodatkowo chciałam Was poinformować, że do końca dzisiejszego dnia trwa 
promocja 30% na wszystko, nawet na najnowsze kolekcję! 
Warto się skusić, bo jakość lakierów jest niezawodna, bardzo fajna. 

 Instagram  @antii_ecosmetics

Komentarze

  1. Wszystkie kolory śliczne, jednak najbardziej w oko wpadł mi ten fioletowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam róż na pazurkach :) Kolorki prezentują się świetnie!

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są piękne, ale moje serce zdecydowanie skradł THINK PINK, jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam lakierów od tej firmy, ale czytałam wiele recenzji o bazie, i bardzo dużo osób chwaliło sobie od nich bazę, bo paznokcie mieli w zdecydowanie lepszej kondycji. Lakiery cudowne, muszę w końcu zakupić jakieś;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics