Orly Kolekcja DreamScape - swatche

Cześć po długiej nieobecności! Wakacje mają się już ku końcowi, a ja przychodzę do Was z kolejnymi jesiennymi nowościami - rzecz jasna paznokciowymi - lakierowymi. Nie wiem kiedy ten czas tak szybko zleciał, ale ja już czuję jesień w powietrzu, pomimo iż za oknem mamy prawdziwe tropiki ^^ Także, chciałabym w dzisiejszym wpisie pokazać Wam jeszcze ciepłą, a nawet gorącą kolekcję jesienną marki ORLY o nazwie DREAMSCAPE, dzięki niej poczujecie prawdziwą jesień i nieco będziecie mogli się ochłodzić, zapraszam :)




ORLY jesień będzie chłodna i dystyngowana, z tajemniczą nutą. Marka proponuje 6 eleganckich, choć nieoczywistych na tę porę roku kolorów. Przejdźmy zatem do kolorów i zdjęć jakie dla Was przygotowałam :) Miłego oglądania!



Dreamweaver - klasyczny beżowy róż, kremowy, ma bardzo dobre krycie, na paznokciach 2 warstwy.


Ethereal Plane -  eteryczny, romantyczny, subtelnie opalizujący na różowo-fioletowo nude, daje bardzo delikatny efekt, na paznokciach 2 warstwy.



Free Fall - kolor opisany jako "księżycowa biel" lecz dla mnie to szarość z nutą fioletu, nieco gołębi kolor o wykończeniu delikatnego frosta lub subtelnej perły, efekt ładny, nienachalny. Na paznokciach 2 cienkie warstwy. Fajnie będzie wyglądać pod wszelakie stemple :)



Astral Projection - stalowa szarość, z nutą dżinsowych tonów, kremowa. Kryje po nałożeniu 2 warstwy, zresztą jak wszystkie lakiery z tej kolekcji :)


Into The Deep - głęboki, ale to już bardzo głęboki grafit. Ciekawy, bo nie jest jednak do końca czarny. Na paznokciach 2 warstwy, super się nakłada i nie brudzi skórek, płytki.


Air Of MystiQue - intrygująca, metaliczna zieleń, pasującą do wełnianych, kamelowych płaszczy i ciepłych kurtek. Może Was zaskoczę ale to mój must have tej jesieni! Bajecznie wygląda na paznokciach. Czasami widać pociągnięcia pędzelkiem, ale da się to wypracować żeby było ich jak najmniej, najlepiej prosto prowadzić pędzelek i gotowe. Na paznokciach 2 warstwy, i uwaga ... koniecznie baza pod lakier, bo jednak lubi zabarwić płytkę. Nosiłam go solo, bez bondera/bazy, także podpowiadam :)


Tak właśnie prezentuje się jesień w wydaniu marki ORLY! Do wyboru mamy paznokcie w odcieniach romantyzmu, zadumy i tajemnicy. Które wybierasz?



Lakiery dostępne są również w systemie hybrydowym i dostępne są na stronie orlybeauty.pl


Skusisz się na któryś z kolorów?

 Instagram  @antii_ecosmetics

Komentarze

  1. Ja jestem fanem delikatesów a jak klasa to bordo albo czerwień :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybieram szarości! Wszystkie trzy są piękne :) Choć oczywiście ten ostatni lakier też coś w sobie ma <3 Ja bazę noszę zawsze, więc przebarwienia mi nie grożą (chyba) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej podoba się ten grafit:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love this collection! You've made amazing swatches once again!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics