Soraya Plante | naturalna pielęgnacja skóry

Hej, hej! W ostatnim czasie udało mi się sporo kosmetyków przetestować i zdenkować. Buteleczki puste czekają na pożegnanie, ale za czym to zrobię, podzielę się z Wami moją opinią. Kiedy zobaczyłam nową linię Soraya Plante pobiegłam uzupełnić braki i kupiłam zestaw trzech produktów, które najbardziej mnie zainteresowały: płyn micelarny, roślinny żel i pianka do mycia twarzy. Kolorowe etykiety, naturalne składniki bardzo mnie zachęciły do wypróbowania :) Jeśli mieliście okazję przetestować któreś z kosmetyków dajcie znać jak się u Was sprawdziły. A już teraz zapraszam do zapoznania się z moją opinią ...

Polska marka SORAYA uszczęśliwiła wszystkie maniaczki kosmetyków naturalnych. Znajdziemy w nich aż 98-99% składników pochodzenia naturalnego, a także 0 parabenów , silikonów, sztucznych barwników SLS.  Kosmetyki przeznaczone są dla różnych potrzeb skóry niezależnie od wieku. Znajdziemy w nich składniki aktywne pochodzenia roślinnego: algi wakame, japoński cedr, woda Neroli, naturalne oleje macadamia, jojoba, awokado, a to wszystko mieści się w uroczych buteleczkach z motywem kwiatowym.

W skład całej linii PLANTE wchodzą: 
- roślinny żel myjący,
- roślinna pianka myjąca,
- odświeżający płyn micelarny,
- roślinna esencja tonizująca,
- naturalnie nawilżający krem na dzień,
- naturalnie ujędrniający krem na dzień i na noc,
- krem pod oczy naturalnie wygładzający, 
- odświeżająca i łagodząca pianka do higieny intymnej.

Pielęgnacja z marką SORAYA to czysta przyjemność. Postaram się napisać parę słów o każdym z kosmetyków :)



* Roślinny żel myjący do twarzy 

Roślinny żel myjący do twarzy naturalnie oczyszcza skórę dzięki zawartości delikatnej substancji myjącej na bazie oleju kokosowego. Zawiera wyciągi z aloesu i białej herbaty. Doskonale usuwa zanieczyszczenia, pozostawiając skórę oczyszczoną, świeżą, gotową do dalszej pielęgnacji.

Żel mieści się w miękkiej tubie o pojemności 150 ml. Kosmetyk przyjemnie oczyszcza twarz, nie wysuszając jej. Zawiera ekstrakt z aloesu i białej herbaty. Żel ma delikatny zapach, na pierwszy rzut wyczuwam zapach białej herbaty. Po umyciu twarz jest gładka i dobrze oczyszczona. Kosmetyk nie podrażnił mojej skóry. Konsystencja jest nieco żelowo - glutowato - wodnista. Przed użyciem najlepiej wstrząsnąć. 


* Roślinna pianka myjąca do twarzy

Roślinna pianka myjąca do twarzy w naturalny sposób oczyszcza skórę dzięki zawartości delikatnej substancji myjącej na bazie oleju kokosowego. Pozostawia odczucie czystej, odświeżonej, miękkiej w dotyku skóry. Konsystencja lekkiej pianki zapewnia przyjemność stosowania.

Kosmetyk mieści się w butelce z pompką o pojemności 150 ml. Po naciśnięciu wydobywa się lekka, puszysta pianka, którą myjemy twarz. Pianka jest ultra delikatna i dobrze oczyszcza twarz. Mycie nią to czysta przyjemność. Twarz jest czysta i świeża. Podczas aplikacji wyczuwalny delikatny i subtelny zapach kwiatowy. 

Gdybym miała pomóc co wybrać żel czy piankę, to od razu mogę powiedzieć, że oba kosmetyki są bardzo fajne. Jeśli wolisz konsystencję żelową - wybierz żel, piankową - wybierz piankę. Oba są godne uwagi!


* Odświeżający płyn micelarny

Odświeżający płyn micelarny przeznaczony dla cery normalnej i mieszanej. Zawiera ekstrakty z aloesu i grejpfruta. W łagodny sposób usuwa makijaż i zanieczyszczenia, przywracając cerze odczucie czystości i świeżości.

Płyn mieści się w butelce o pojemności 400 ml. Kosmetyk przeznaczony dla dla cery normalnej i mieszanej. Zawiera ekstrakt z grejpfruta i aloesu. Płyn sprawdził się bardziej do odświeżania skóry niż do samego demakijażu, nie zawsze sobie radził z makijażem. Największy miałam problem ze zmyciem tuszu do rzęs, robił tak zwaną pandę :) Nie pozostawia lepiej ani tłustej warstwy. 


Podsumowując! Dwa pierwsze kosmetyki pielęgnacyjne roślinny żel i pianka myjąca do twarzy to strzał w dziesiątkę! Bardzo lekkie i delikatne formuły oczyszczające twarz. Przepełnione aktywnymi składnikami pochodzenia naturalnego. Idealne dla vegan <3 Ciesze się i jestem dumna, że nasza polska marka idzie w stronę natury. 


Do końca miesiąca marca 2020 roku kosmetyki z linii SORAYA Plante znajdziecie w promocyjnych cenach w drogerii Rossmann, oczywiście zachęcam do zakupu online, bez wychodzenia z domu. Pamiętaj #zostańwdomu


(nie)Znacie? Lubicie? Dajcie znać! Buziaki :)
 Instagram  @antii_ecosmetics


Komentarze

  1. Nie próbowałam jeszcze tych kosmetyków, ale z racji tego, że są naturalne, chwalone i łatwo dostępne to na pewno niedługo wpadną w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel do mycia twarzy z tego co pokazałaś ciekawi najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszą mnie bardzo kosmetyki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia!

    Miałam żel i tonik, i bardzo mi przypasowały. Szczególnie żel - kupiłam go ponownie. Muszę poznać tę piankę.

    Też się cieszę, że Soraya idzie w tym kierunku. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie tę serię Soraya, jest naprawdę udana. Każdy kosmetyk był fajny. teraz jeszcze wyszli z linią do ciała z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja najbardziej lubię pianki z serii Plante, tą do twarzy i te do higieny intymnej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics