Giorgio Armani | My Way Woda perfumowana

Uwielbiam drogie perfumy. Często dostaję pytanie czy nie szkoda mi pieniędzy. Absolutnie nie, odpowiadam bez zastanowienia. W ubiegłym roku, tuż po premierze zakupiłam cudowny flakonik wody perfumowanej Giorgio Armani My Way <3 To zapach dedykowany kobietom o szerokich horyzontach, które podążają samodzielnie wybraną drogą życiową. 



My Way to promienna, nowoczesna i kobieca kompozycja zapachowa na bazie białych kwiatów. Nuty głowy to świetliste połączenie bergamotki z Kalabrii we Włoszech oraz kwiatów pomarańczy z Egiptu. Serce wypełniają szczodre nuty indyjskiej tuberozy i jaśminu. W nutach głowy znajdziemy ciepło i głębokie luksusowej wanilii burbońskiej z Madagaskaru. Wszystko to tworzy zapach, który działa jak talizman, dodaje otuchy w każdej podróży i przypomina o zebranych tam doświadczeniach. Flakon czerpie harmonię z kontrastujących ze sobą elementów. Korek, przypominając drogocenny kamień o nieregularnych kształtach w kolorze królewskiego błękitu, stoi w opozycji do delikatnego, wyważonego kształtu flakonu. Korek to anagolia świata, który poznajemy. Złota wstęga, która go przepasa, symbolizuje drogę, którą przemierzamy. Elegancki flakon przykuwa uwagę nie tylko swoim wyglądem.

Najważniejsze nuty zapachowe: bergamotka

Nuty bazowe: tuberoza

Główne nuty zapachowe: bergamotka


Uwielbiam ten zapach! To kwiatowy, egzotyczny, trochę słodki, ale nie ciężki kobiecy zapach. Jego głównym atutem jest zdecydowanie trwałość, zapach utrzymuje się cały dzień. Idealny na co dzień, do pracy, uczelnię, a także wieczorowe wyjścia itd. Flakon jest prosty i elegancki. Korek dopełnia całość i tworzy look luksusowych perfum. 

Wodę perfumowaną Gorgio Armani My Way możemy kupić w 4 wariatach: 30 ml (295 zł), 50 ml (429 zł) i 90 ml (575 zł) oraz dokupić wkład 150 ml, który cenowo wypada najkorzystniej (615 zł). Specjalny system umożliwia ponowne napełnienie flakonu, to rozwiązanie mi bardzo odpowiada. Aktualnie każdy z tych wariantów możemy kupić z 20% rabatem w perfumerii Sephora - na hasło HAPPY oferta obowiązuje do 11 kwietnia 2021 roku

Pachnidła zazwyczaj kupuję o największej pojemności, jednakże w tym okresie kupiłam jeszcze inne perfumy, także buteleczka 50 ml stanowczo mi wystarczy na najbliższy czas. 

Jeśli jeszcze nie znacie My Way to koniecznie poproście o tester! 

Czym aktualnie pachniesz?
Może mnie zainspirujecie do wypróbowania czegoś nowego :)

Instagram  @antii_ecosmetics


Komentarze

  1. Nie wiem jak te perfumy pachną, ale słyszałam, że podoba się wielu osobom :) Lubię zapach bergamotki, więc i mnie by się pewnie spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie ten zapach i to baaaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam jeszcze tych perfum, ma bardzo ładną buteleczkę : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę je powąchać przy okazji wizyty w perfumerii :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics