Colour Alike - Kolekcja Q /ku/ - nr 102 Landrynkowiec - swatche, swatches

A przed Państwem ... kolorek z Kolekcji Q nr #102, otrzymał nazwę Landrynkowiec.
Landrynkowiec to lakier w kolorze soczystej, ciepłej brzoskwini z kapką korala oraz złotym shimmerem. Drobinki najlepiej są widoczne w sztucznym oświetleniu,  słońcu. Dobrze się nakłada, dwie warstwy lakieru wystarczą . Szybko wysycha, nie smuży.Kolor bardzo fajny na lato, do opalenizny. Ciężko było mi uchwycić shimmer, wklejam zdjęcia takie jakie wyszły.

I jak ? Podoba się?

zdjęcie w świetle dziennym


zdjęcia z fleshem


Komentarze

  1. Woow, oszalałam! Też go chcę i dopisuję do listy!

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się podoba:)jak najbardziej :))następny może 106 albo 104?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor,muszę mieć-w końcu to koral :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorek i proszę o 107 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak podpada pod mandarynkę ;) Szukam takiego koloru.. A jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie lakiery z kolekcji Q są po 9,45zł

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny właśnie szukałam takiego i z nieba mi spadłaś

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  9. zastanawiam się miedzy tym a nr 4 ... A co ty byś poleciła??

    OdpowiedzUsuń
  10. Madllen - to zależy który kolor wolisz, brzoskwinia z koralem czy róż;)
    mi z początku róż średnio się podobał, na paznokciu jest naprawdę śliczny i wygląda lepiej niż w buteleczce.
    brzoskwinka na wiosne/lato czemu nie;)
    jak masz możliwość to weź oba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to mam dylemat, porać... Bo na stronie Barbry 102 wygląda jak róż a nie jak brzoskwinia, a za to 4 wygląda właśnie jak brzoskwinia.
    Ehh a ja chcę włanie peach !

    OdpowiedzUsuń
  12. bo mają trochę zdjęcia przekłamane :)
    a jakiego dokładnie szukasz koloru ?

    OdpowiedzUsuń
  13. koralowego, i zamówiłam m. in. nr 4 ,wiec co bedzie to bedzie. Dzieki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics