Colour Alike - Kolekcja Q /ku/ - nr 108 Światło proszę - swatche, swatches

Dzisiaj pokaże Wam jeden z lakierów z najnowszej kolekcji Q. Lakier o numerze #108 - to holograficzny beżyk, w kolorze piasku . Efekt holo jest nieco delikatny, spokojny w porównaniu do innych lakierów o wykończeniu holo. Jakość bardzo dobra, lakier mam na paznokciu już 3 dzień, lekko starł się przy końcówkach, ale nie rzuca się to w oczy. Jedna warstwa dobrze kryje, ale ja pomalowałam dwie. Wygodny pędzelek. Lakier dobrze się nakłada, nie smuży, nie robi pęcherzyków.

Dzisiaj nie najlepsza pogoda do robienia zdjęć, ale starałam się jak mogłam ;)
dwa pierwsze zdjęcia w świetle dziennym



zdjęcie z lampą

zdjęcie z lampą buteleczka - ciężko było mi uchwycić to holo, ale chyba widać;)



oraz zdjęcie to Top Coat Matt firmy Color Alike - niezbyt podoba mi się zmatowiony ale jak zrobiłam to wstawiam ;)

lakier można kupić na www.barbra.pl , cena to 9,49zł

Komentarze

  1. barrrrdzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny ;) gdzie można go kupić i za ile? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. na www.barbra.pl a cena to 9,49zł

    OdpowiedzUsuń
  4. nie urzeka mnie ten kolor. ale z chęcią zobacze następny ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny, ale nie kupię. Czekam na kolejne swatche:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier - nic specjalnego, tym bardziej za taką cenę.. Ale ja również chętnie zobacze inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skojarzył mi się z piaskiem na plaży :). Fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny, ale nie wyglada mi na holo

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny :) ja chcę kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. który chcecie jako kolejny ??

    OdpowiedzUsuń
  11. ja glosuje za 106 :) (choc 107 i 104 tez kusza :D)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny! Trafił już na moją wishlistę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. całkiem fajny:) ja poproszę jako następny kolor nr102:)

    OdpowiedzUsuń
  14. przed chwilką swatchowałam 102 ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie mam go na paznokciach, zdjęcia nie oddają uroku ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics