Maroko Sklep; Savon Noir - Mydło czarne 30g

Savon Noir to mydło roślinne wytwarzane w Maroku tradycyjnymi metodami z czarnych oliwek i oleju oliwnego.
-w 100% naturalne i bogate w witaminę E.
-może być stosowane dla każdego typu cery, także wrażliwej skóry dziecka.
-nie uwrażliwia, nie zatyka porów.
-specyficzny zapach (podobny do zapachu glinki )
-oczyszcza, odżywia skórę

wygląda ono tak:

Jak używać

Na umytą , zwilżoną twarz nakładamy odrobinę mydła. Nakładając mydło jest ono lekko gumiaste, ale pod wpływem wody rozpuszcza się. Zmywamy ciepłą wodą (nie gorącą) – zmywając z twarzy mydło jest ono dosyć tempe.


Mydło jest wydajne, użyłam go 6 razy do mycia twarzy (1/2 - 1/3 opakowania).

zdjęcie porównawcze zużycia mydła.

Twarz mydłem przemywam co 2 dzień, gdyż zauważyłam że codzienne stosowanie spowodowało lekkie wysuszenie skóry. Skóra jest oczyszczona, odżywiona i promienna.

Czarnym mydłem można także myć całe ciało. Nałożyć mydło na kilka minut na całe ciało przygotowując ją do gomażu, czyli delikatnego złuszczania naskórka i oczyszczania skóry z małych niedoskonałości zalegających w jej płytko położonych warstwach. Następnie, delikatnymi ruchami, masujemy myjką lub rękawicą powierzchnię ciała pokrytą masą mydlaną. Przy zabiegu na ciało można dodawać kilka kropel wybranego oleju eterycznego, dla dodatkowego efektu aromaterapeutycznego

Opakowanie zawiera 30g czarnego mydła. Mydło w postaci gumiastej pasty. Pod wpływem wody łatwo się rozpuszcza. Mydło w kolorze miodu.
Dostępne są także większe opakowania 150g.

Jeśli będziecie cokolwiek zamawiać z tego sklepu to koniecznie wypróbujcie Savon Noir :)

Tutaj można kupić: www.marokosklep.com

Komentarze

  1. Wow wygląda super!chętnie bym spróbowała, bo nigdy nie miałam z tym doczynienia!
    Zapraszam do konkursu na moim blogu: http://www.good-for-you.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś otagowana :) http://moody-gingers-stuff.blogspot.com/2011/05/tag-top-10-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. zostałaś otagowana, pozdrawiam :) http://happynailsbymada.blogspot.com/2011/05/top-10-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. O popatrz :) takiego czegoś jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dziwadło ale jakie skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten produkt, ja używam wersji z dodatkiem hydrolatu różanego.
    Do codziennego stosowania jest za mocne moim zdaniem, ale raz na parę dni- super sprawa.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics